بیانیه روابط عمومی دانشگاه درمحکومیت اهانت به قران کریم

خانه خبرها

بسمه تعالي

«انا نحن نزلنا الذکر انا له لحافظون»

     بار ديگر شاهد اهانت به مقدسات اسلامي از جانب کساني هستيم که ادعايشان در دفاع از حقوق بشر گوش جهانيان را کر کرده است و سرزمين خود را مهد آزادي و دموکراسي مي دانند. اين توهين نفرت آميز به کتاب مقدس بيش از يک ميليارد و پانصد ميليون مسلمان را کدام انسان آزاده با هر دين و مسلکي            مي پذيرد؟!

     اين اقدام غير انساني و غيراخلاقي از يک سو گوياي عجز مبشران دروغين فضاي باز سياسي و اجتماعي براي بيان و بروز ديدگاههاي مختلف است و از ديگر سو نشان دهنده پايان حکومت و سلطه ظالمانه آنان بر ملت هاي مظلوم عالم مي باشد. اين حادثه و نيز حوادث مشابه آن که پيش تر در قالب اهانت به پيامبر(ص) و اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و نيز ولايت مطلقه فقيه که شعبه اي از ولايت رسول خدا (ص) است نمود پيدا کرد، علاوه بر نشان دادن عمق کينه مخالفان اسلام ناب محمدي با دو ثقل به وديعه نهاده شده توسط پيامبر(ص) روشن مي سازد که دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به خوبي دريافته اند آنچه باعث ايستادگي، سرافرازي و وحدت مسلمين شده و مي شود قرآن و عترت پيامبر (ص) و ولايت مطلقه فقيه است. اين خود وظيفه ما را در تمسک و توسل به اين مقدسات و پافشاري بر آنها، سنگين تر مي کند. ما دانشگاهيان ضمن محکوم کردن اين عمل وقيحانه و عرض تسليت خدمت آقايمان حضرت ولي عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت اله العظمي خامنه اي ، اعلام مي داريم که چنين اعمالي نه تنها باعث خاموش شدن نور خدا نمي شود، بلکه بر خلاف ميل دشمنان و صهيونيست هاي جنايتکار، معرفي بيشتر اين کتاب مقدس به جهانيان را به دنبال خواهد داشت و هدايت عامه آن تمامي گيتي را فراخواهد گرفت.

«يريدون ليطفئوا نورالله بأفواههم و الله متم نوره و لوکره الکافرون . کافران مي خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل و طعن و مسخره خاموش کنند البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند تمام و کامل نگاه خواهد داشت»   (صف آيه  8)

روابط عمومي دانشگاه

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها