نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی دانشجویی برگزار می‌شود

خانه خبرها

خبرگزاري فارس: رئيس اداره فعاليت‌هاي سياسي اداره‌كل فرهنگي وزارت علوم از برگزاري نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي بعد از جشنواره نشريات دانشجويي خبر داد.

سيد علي‌اكبر حسيني‌سده رئيس اداره فعاليت‌هاي سياسي اداره‌كل فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، از برگزاري نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي دانشجويان در سال جاري خبر داد و اظهار داشت: جشنواره وبلاگ‌نويسي را امسال بعد از جشنواره نشريات دانشجويي برگزار خواهيم كرد كه آغاز به كار اين جشنواره از مهر ماه و با انجام فراخوان واطلاع‌رساني اوليه خواهد بود.

وي با بيان اينكه در چند سال اخير وبلاگ‌نويسي به شدت در ميان دانشجويان رواج يافته است، افزود: يكي از برنامه‌هاي خانه نشريات دانشجويي وزارت علوم تشويق دانشجويان به استفاده مناسب و مطلوب از فضاي مجازي است و نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي نيز با همين هدف برگزار خواهد شد.

رئيس اداره فعاليت‌هاي سياسي اداره‌كل فرهنگي وزارت علوم همچنين يادآور شد: با هماهنگي‌هاي انجام شده با معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد، تعداد گسترده‌اي از نشريات دانشجويي در جشنواره مطبوعات سال 89 كه در پائيز برگزار خواهد شد، شركت مي‌كنند.

حسيني‌سده در ادامه ميزان حضور نشريات دانشجويي در اين جشنواره را وابسته به ميزان امكانات و شرايط آن دانست و تصريح كرد: اكنون در كشور حدود 5 هزار نشريه دانشجويي وجود دارد كه تعداد اين نشريات با اضافه كردن نشريات دانشگاهي به حدود 7 هزار نشريه خواهد رسيد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها