گزارش برگزاری آزمون دکتری شیمی معدنی

خانه خبرها

پس از اخذ مجوز دکتري شيمي معدني توسط هيأت رئيسه محترم دانشگاه که با تلاشها و تدابير بسيار زياد اين مجوز از وزارت علوم اخذ شد . سرانجام در تاريخ 9/9/88 در جلسه شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه شرايط و دستورالعمل اجرايي مربوط به پذيرش دانشجو در مقطع دکتري در دانشگاه ايلام مورد بررسي قرار گرفت و به تصويب نهايي رسيد .

دانشگاه ايلام از معدود دانشگاههايي بود که ثبت نام در آزمون دکتري را به صورت اينترنتي انجام داد. مهلت ثبت نام در اين آزمون تا تاريخ 3/10/88 بود که جمعاً 10 نفر موفق به ثبت نام در اين آزمون شدند . اين آزمون در دو بخش آزمون کتبي و مصاحبه علمي در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 10/10/88 و 11/10/88 برگزار گرديد . براي برگزاري آزمون کتبي دفترتحصيلات تکميلي دانشگاه پيرو مکاتبه کتبي با اساتيد شيمي معدني در دانشگاههاي مختلف مانند دانشگاه تربيت مدرس ـ تربيت معلم- رازي- بوعلي سينا و ... تعداد زيادي سؤال گردآوري و به صورت مهر و موم در تحصيلات تکميلي نگهداري نمود . سؤالات اين آزمون در تاريخ 9/10/88  ازسئوالات گردآوري شده از سايت دانشگاهها و همچنين سئوالات اساتيد شيمي معدني دانشگاه ايلام به وسيله­ي اساتيد محترم شيمي معدني انتخاب گرديد . با جرأت مي توان گفت که اولين آزمون دکتري شيمي معدني ايلام از لحاظ کيفي و همچنين امنيتي در بالاترين سطح خود نسبت به ساير دانشگاههاانجام گرفت .

آزمون کتبي در دو نوبت صبح و بعدازظهر پنجشنبه مورخ 10/10/88 انجام پذيرفت که در نهايت 6 نفر توانست حد نصاب نمره کتبي لازم براي شرکت در مصاحبه علمي را اخذ نمايند . مصاحبه علمي توسط اعضاي محترم هيأت علمي گروه شيمي معدني در روز جمعه 11/10/88 انجام گرفت که پس از برگزاري اين آزمون در نهايت يک نفر موفق به احراز نمره حد نصاب دانشگاه گرديد .

اين آزمون ، اولين آزمون دوره دکتري براي پذيرش دانشجو در مقطع دکتري بود که در دانشگاه ايلام برگزار گرديد .

که اين آزمون آغاز و شروع موفقيت آميزي براي برگزاري آزمون دکتري در ساير رشته ها در دانشگاه ايلام مي تواند باشد .

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها