جانشین فرماندهی سپاه پاسداران : نتیجه تقوی کسب علم و پیشرفت است.

خانه خبرها

    مراسم تجليل از مخترعان، مبتکران و ممتازان بسيجي استان با حضور سردار سلامي جانشين فرماندهي سپاه پاسداران، سردار کاکي فرمانده سپاه اميرالمؤمنين استان ايلام، دکتر قرباني رئيس دانشگاه صبح روز پنج شنبه در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد. در ابتداي مراسم دکتر قرباني ضمن خير مقدم به حاضرين با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حضرت امام   خميني (ره) آغازگر وحدت حوزه و دانشگاه بودند و دانشجويان بايد با حفظ اين وحدت ادامه دهنده راه معمار کبير انقلاب اسلامي باشند.

    در ادمه سردار کاکي فرمانده سپاه اميرالمؤمنين استان ايلام با تأکيد بر لزوم توليد علم و فکر در جامعه اظهار داشت : کمک گرفتن از فرهنگ غني اسلام و توليد علم و دانش مي تواند به قله هاي پيشرفت و ترقي در همه زمينه ها منجر شود .

   وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران وديعه خون پاک شهدا است که جوانان امروز بايد با سلاح علم و دانش آن را حفظ کنند. ايشان اضافه کرد: اکنون ايران اسلامي در بهترين شرايط اقتدار و پيشرفت در تمام بخشها قرار دارد.

    جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران نيز در اين مراسم دانشگاه ها را کانون توليد تفکر، ايده و انديشه دانست و گفت: دانشجويان مظهر ذهن هاي خلاق و پويا و عامل توسعه مرزهاي ذهني جامعه هستند.

سردار سلامي به تحولات و موفقيتهاي علمي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف اشاره کرد و بيان داشت: دشمنان داخلي و خارجي به دنبال تخريب محيط هاي دانشجويي هستند. زيرا دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي به خوبي مي دانند دانشجويان ما امروزه در توليد علم و فناوري در دنيا پيشتاز هستند.

    اين فرمانده نظامي اضافه کرد: انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري امروز در مقابل هيچ قدرتي سر تعظيم فرود نمي آورد.

سردار سلامي تصريح کرد: عظمتي که امام راحل (ره)به ايران بخشيد تنها با حفظ آرمانها و ادامه راه ايشان قابل پاسداري است.

   در ادامه اين مراسم از 72 دانشجوي بسيجي به سبب ابتکار و نوآوري ، ثبت اختراع و کسب رتبه هاي علمي ممتاز با اهداي لوح يادبودي تقدير بعمل آمد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها