پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال نو شمسی و ماه مبارک رمضان

خانه خبرها
دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي، فرا رسيدن سال نو شمسي و ماه مبارک و پرفضيلت رمضان را به تمام آحاد و اقشار مردم نجيب استان ايلام و بويژه اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه ايلام تبريک گفت.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه، متن پيام دکتر علي‌محمدي به شرح ذيل است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

يَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ                         يَا مُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَ النَّهَار

يَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ                    حَوِّلْ حَالَنَا إِلَي أَحْسَنِ الْحَال

    همزماني آغاز سال نو شمسي، با ايام فرخنده ماه مبارک و پرفضيلت رمضان، که هر دو از جلوه‌هاي پروردگار متعال در جهان هستي هستند، فرصتي ارزشمند براي تازه شدن و باز نگريستن بر چگونه زيستن مي‌باشد.

در سال 1401، دشمنان انقلاب اسلامي با تمام توان به ميدان آمدند و در قالب جنگ ترکيبي اتحاد ملت شريف ايران را نشانه گرفتند، اما با درايت و تدابير مقام معظم رهبري (مُدّ ظله العالي) و حضور حماسي مردم، همچون گذشته ناکام شدند و در ميان بهت و حيرت بدخواهان و دشمنان، مسير پيشرفت ايران اسلامي ادامه يافت، که مايه خرسندي و مباهات است.

 ايزد منان را شاکرم، که در سال 1401، با تلاش خالصانه و همت بي‌دريغ اساتيد فرهيخته، کارکنان ارجمند و دانشجويان کوشا و عزيز، گام‌هاي ارزشمندي براي توسعه دانشگاه ايلام برداشته شد.

حضوري شدن کلاس‌هاي آموزشي در تمام مقاطع تحصيلي، اخذ مجوز رشته‌هاي تحصيلي جديد، تکميل و توسعه پروژه‌هاي متعدد عمراني، جذب اعتبارات مالي، افزايش درآمدهاي اختصاصي، توسعه زيست بوم فناوري و نوآوري، کسب عنوان‌هاي مختلف ملي، منطقه‌اي و استاني در حوزه‌هاي علمي، فرهنگي و دانشجويي توسط اساتيد، کارکنان و دانشجويان، ارتقاي جايگاه علمي دانشگاه در سطح جهان و کشور، افزايش طرح‌هاي پژوهشي کاربردي براي حل مسائل، معضلات و نيازهاي جامعه و توسعه ديپلماسي علمي، از جمله دستاوردهايي است، که در کارنامه دانشگاه ايلام مي‌درخشد.

اينجانب پيشاپيش آغاز سال نو شمسي و فرا رسيدن ماه مبارک رمضان را خدمت مردم نيک سرشت، غيور و انقلابي استان ايلام، جامعه دانشگاهي استان و يکايک اساتيد، کارکنان و دانشجويان دانشگاه ايلام تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و سلامتي، سرافرازي و توفيق روز افزون همگان را از درگاه پروردگار متعال خواهانم.

 

طاهر علي‌محمدي

رئيس دانشگاه ايلام

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها