آئین کاشت 105 اصله نهال درخت میوه در دانشگاه ایلام برگزار شد

خانه خبرها

همزمان با هفته منابع طبيعي و درختکاري، به همت مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه ايلام و با همکاري انجمن علمي دانشجويي فضاي سبز،  آئين کاشت 105 اصله نهال درخت ميوه صبح امروز در ورودي دانشگاه ايلام برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در اين مراسم با بيان اينکه درختکاري در روند حفظ محيط زيست و سلامت انسان تأثير جدي دارد، گفت: تغييرات اقليمي، توسعه صنايع، پديده گرد و غبار،  تخريب محيط زيست و نيازمندي انسان به درختان، بر اهميت درختکاري با محور کاشت درختان ميوه افزوده است.

دکتر علي‌محمدي با بيان اينکه زيباسازي محوطه دانشگاه ايلام با هدف افزايش نشاط و شادابي، يک اصل مهم در اجراي برنامه‌هاي مديريت دانشگاه است، گفت: ورودي دانشگاه ايلام نمايي مناسب نداشت و لذا زيباسازي اين محوطه در دستور کار قرار گرفت، که خوشبختانه امروز 105 اصله نهال درخت زيتون و انار در اين مکان کشت مي‌شود.

همچنين در اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با اشاره به اهتمام هميشگي مقام معظم رهبري به درختکاري، گفت: اهتمام رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين زمينه، نشانه اهميت اين سنت حسنه است، که ضرروي است در کانون توجه قرار گيرد.

در ادامهاين آئين، از کارکنان فعال دانشگاه در پاکسازي طبيعت همکاري داشته‌اند، تقدير بعمل آمد.

در پايان مراسم 105 اصله نهال درختان زيتون و انار توسط حاضرين کاشت شد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها