بازدید رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر رازيني رئيس مرکز نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و هيأت همراه، روزهاي دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه 8، 9 و 10 اسفند ماه 1401 از بخش‌هاي مختلف دانشگاه ايلام بازديد بعمل آورد و از نزديک با روند توسعه دانشگاه ايلام آشنا شد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر رازيني ابتدا در محل مزار شهداي گمنام دانشگاه ايلام حضور يافت و با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا اداي احترام کرد.

رئيس مرکز نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت وزارت علوم سپس با دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام ديدار کرد، که دو طرف به بحث و تبادل نظر در زمينه وضعيت آموزش عالي استان ايلام پرداختند.

دکتر رازيني سپس در خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه ايلام بازديد کرد و با دانشجويان به گفتگو پرداخت.

رئيس مرکز نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت وزارت علوم صبح روز سه‌شنبه 9 اسفند ماه در نشست شوراي هيأت نظارت، ارزيابي و تضمين کيفيت استان ايلام حضور يافت و با تأکيد بر اينکه نظارت و ارزيابي مقدمه‌اي براي ارتقاي کيفيت دانشگاه‌ها است، خواستار توجه جدي به مقوله بهره‌وري و هوشمندسازي در سطح دانشگاه‌ها شد و از وضعيت آموزش عايل در استان ايلام ابراز رضايت کرد و نقش دانشگاه ايلام در اين فرآيند را ستود.

دکتر رازيني و هيأت همراه صبح امروز از مجتمع فناوري و نوآوري دانشگاه ايلام بازديد کردند و از نزديک در جريان روند فعاليت‌هاي مختلف در اين مجتمع براي توسعه زيست بوم فناوري و نوآوري در دانشگاه ايلام قرار گرفتند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها