برگزاری نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه دانشگاه ایلام و مدیران دانشگاه با حضور بازرس کل استان ایلام

خانه خبرها
نشست هم‌انديشي هيأت رئيسه دانشگاه ايلام و مديران دانشگاه با حضور آقاي اصلاني بازرس کل استان ايلام، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، در ابتداي اين نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در دانشگاه ايلام در طول 15 ماه گذشته، اظهار داشت: پديده کوويد 19 تأثير جدي بر روند آموزشي دانشگاه‌ها گذاشت، اما عليرغم تمام مشکلات و تنگناهايي که وجود داشت و بعد از يک وقفه دو ساله، در ابتداي سال جاري و ظرف مدت 10 روز با تلاش همکاران اينجانب، کلاس‌هاي درسي براي حضور دانشجويان آماده شد و تمام کلاس‌هاي درسي مقاطع مختلف تحصيلي دانشگاه ايلام حضوري شد.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه وزارت علوم در دولت سيزدهم تأکيد جدي بر حرکت به سمت فناوري و توليد ثروت دارد، گفت: خوشبختانه با تغيير رويکردها و اجراي برنامه‌هاي متنوع، زيست بوم فناوري و نوآوري در دانشگاه ايلام شکل گرفت.

دکتر علي‌محمدي با اشاره به حوادث شکل گرفته در سطح کشور در ابتداي سال تحصيلي جديد، بيان داشت: در جريان اين حوادث، دانشگاه ايلام خوش درخشيد و هيچ‌گونه تنش و حاشيه‌اي در دانشگاه مشاهده نشد، که اين امر مورد تقدير مقامات عالي رتبه استان قرار گرفت.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه روند تکميل و احداث 15 پروژه عمراني در دانشگاه در دست اجراست، اظهار داشت: اصلاح شبکه فرسوده دانشگاه با اعتبار 30 ميليارد ريال،  تکميل فضاي اداري طبقه اول ساختمان مرکزي با اعتبار 8 ميليارد و 200 ميليون ريال، واگذاري نوسازي و بهسازي مجتمع دانشگاه واقع در جاده مهران با اعتبار 84 ميليارد ريال به پيمانکار، تعمير و تجهيزات بلوک 3 و 5 خوابگاه شهيد چمران با اعتبار با اعتبار 8 ميليارد و 400 ميليون ريال، تعويض 500 متر از خط لوله دانشگاه با اعتبار حدود 10 ميليارد ريال، صنعتي‌سازي آشپزخانه دانشگاه با اعتبار 8 ميليارد ريال، احداث فاز اول پروژه زمين ورزشي روباز دختران با اعتبار 10 ميليارد ريال، راه‌اندازي ساختمان اداري و کتابخانه دانشکده الهيات و معارف اسلامي با اعتبار 9 ميليارد ريال، تجهيز ساختمان مرکز آموزش زبان فارسي به غيرفارسي زبانان با 1 يک ميليارد و 800 ميليون ريال، ارتقاء (بازسازي و نوسازي) خوابگاه‌هاي دانشجويي انديشه و الغدير با اعتبار 40 ميليارد ريال، پروژه تعميرات سلف سرويس دختران با اعتبار 7 ميليارد و 360 ميليون ريال و قرار گرفتن پروژه دانشکده علوم پايه جزو متمم دوم مصوبات دور اول سفر رياست محترم جمهوري به استان ايلام و اختصاص مبلغ 80 ميليارد ريال براي تکميل آن، از جمله اين پروژه‌هاست.

در ادامه آقاي اصلاني بازرس کل استان ايلام با ابراز خرسندي به جهت حضور در بين مديران دانشگاه ايلام و تجليل از شخصيت دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه، اظهار داشت: خوشبختانه دکتر علي‌محمدي به خوبي توانست، با اجراي برنامه‌هاي متنوع، فضاي همدلي، دوستي و آرامش را بر دانشگاه ايلام حاکم کرده و زمينه توسعه دانشگاه را فراهم کند.

بازرس کل استان ايلام با اشاره به وظايف سازمان بازرسي طبق اصل 107 قانون اساسي، يادآور شد: هدف اصلي ما پيش‌گيري است و به هيچ عنوان به دنبال مچ‌گيري نيستيم.

آقاي اصلاني خواستار همکاري اساتيد دانشگاه براي ارائه پيشنهاد و راهکار جهت حل معضلات و مشکلات استان شد و گفت: از تمام ظرفيت‌هاي موجود براي تحقق ايده‌هاي اساتيد ارجمند استفاده مي‌کنيم.

در ادامه اعضاي هيأت رئيسه و مديران دانشگاه ايلام به بيان نظرات، پيشنهادات، انتقادات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و خواستار اهتمام سازمان بازرسي براي مشارکت اساتيد دانشگاه در حل مشکلات و معضلات استان شدند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها