سه شنبه های کتاب دانشگاه ایلام (معرفی کتب تألیفی و ترجمه ای اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام)

خانه خبرها

عنوان کتاب: کتاب Sustainable Production: Definitions, Aspects, and Elements (توليد پايدار: تعاريف، جنبهها، و مولفهها)

مولف: دکتر کامران خيرعلي پور دانشيار گروه آموزشي  مهندسي مکانيک بيوسيستم دانشگاه ايلام

کتاب Sustainable Production: Definitions, Aspects, and Elements (توليد پايدار: تعاريف، جنبهها، و مولفهها) تأليف دکتر کامران خيرعلي پور دانشيار گروه آموزشي  مهندسي مکانيک بيوسيستم دانشگاه ايلام در 120 صفحه و نه فصل تدوين و توسط انتشارات Nova Science Publishers (هاپاگ، سافک، نيويورک) به زبان انگليسي منتشر شده است.

   به گزارش روابط عمومي، در اين کتاب نظريهها و تعاريف توليد پايدار و همه جنبه‌ها و مولفه‌هاي آن مورد بررسي قرار گرفته است. توليد پايدار موضوع بسيار مهمي در توسعه و پيشرفت همه جانبه است که داراي جنبههاي فني، اقتصادي، زيستمحيطي، و اجتماعي است. از آن جا که توليد شامل همه فعاليتها براي ارائه هم کالا و هم خدمات است و از طرفي ديگر، موضوع پايداري به همه فعاليتهاي بشر مرتبط است، اين کتاب اطلاعات مفيدي براي همه رشتههاي تحصيلي و شغلي فراهم مينمايد.

کتاب شامل 10 فصل براي ارائه اطلاعات در زمينه توليد، پايداري، و جنبه‌ها و مولفه‌هاي مختلف توليد پايدار است. پس از مقدمه، فصل دو مي‌خواهد بينشي در مورد توليد، جنبه‌ها، و اهميت آن براي خوانندگان ايجاد کند. فصل سه الزامات طراحي، فرآيند طراحي، اهميت طراحي، و انواع طراحي را توضيح مي‌دهد. فرايند پيادهسازي و الزامات آن در فصل چهار شرح داده شده و در فصل پنج تعريف مديريت، الزامات، و انواع آن ارائه شده است. موضوع پايداري و توليد پايدار در فصل شش آمده است. جنبه‌هاي توليد پايدار شامل اقتصادي، زيست محيطي، اجتماعي، و فني و مولفه‌هاي آن‌ها در فصل‌هاي هفت تا ده ارائه شده‌اند. تعاريف صحيح واژه‌هاي کليدي ذکر شده در کتاب ارائه شده و منابع مختلفي براي مطالعه بيشتر در مورد آن‌ها ارائه شده است.

 

سه‌شنبه هر  هفته، ما را با معرفي کتب منتشر شده اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام همراهي کنيد.
  

روابط عمومي دانشگاه ايلام

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها