شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه ایلام با پوشش صد درصدی متقاضیان خوابگاه های دانشجویی

خانه خبرها

دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه ايلام از اسکان صد درصدي دانشجويان متقاضي خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه در تمامي مقاطع  تحصيلي در آغاز سال تحصيلي 1402-1401 خبر داد.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر علي نقي شکري با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي حضوري دانشگاه‌ها، اظهار کرد: معاونت دانشجويي از مرداد ماه فعاليت‌هاي آماده‌سازي در زمينه خوابگاه‌هاي دانشجويي، زيرساخت‌هاي تغذيه و آماده‌سازي نرم افزارها و دستورالعمل‌هاي امور رفاهي و دانشجويي را در اولويت برنامه‌هاي خود قرار داده است.

معاون دانشجويي دانشگاه، افزود: در حال حاضر دانشگاه ايلام داراي نه خوابگاه دانشجويي مي‌باشد، که پنج خوابگاه متعلق به برادران و چهار خوابگاه نيز متعلق به خواهران مي‌باشد، که در سال تحصيلي جديد ميزبان 2000 دانشجو بوده و همکاران بنده در اين حوزه، کليه دانشجويان روزانه، نوبت دوم و سنواتي را به صورت صددرصدي اسکان داده‌اند. لازم به توضيح است که از اين تعداد، حدود 30 درصد دانشجويان ورودي جديد دوره کارشناسي بوده‌اند، که در خوابگاه‌هاي شهيد مطهري (برادران) و انديشه (خواهران) اسکان داده شدند.

دکتر شکري ادامه داد: دانشگاه ايلام در تابستان سال جاري، اقدام به بازسازي و نوسازي دو خوابگاه خواهران (خوابگاه انديشه و الغدير) با مبلغ 38 ميليارد ريال نمود، که 50 درصد اين هزينه را صندوق رفاه دانشجويان وزارت عتف متقبل شد.. همچنين علاوه بر کارهاي روتين آماده‌سازي فيزيکي، ديگر خوابگاه‌ها اعم از تعمير و بهينه‌سازي اتاق‌ها و فضاهاي فيزيکي، شستشوي فرش‌ها و موکت‌ها، رنگ آميزي و ...،  بروزرساني سامانه صندوق رفاه دانشجويان جهت انتخاب اتاق انجام شده است.

معاون دانشجويي دانشگاه، گفت: همچنين جهت تسهيل حمل و نقل و رفاه حال دانشجويان از داخل شهر به دانشگاه، قراردادي با سازمان اتوبوسراني شهرداري ايلام توسط معاونت محترم پشتيباني و منابع انساني دانشگاه منعقد شده،  که جدول زماني حرکت اتوبوس‌ها در اختيار دانشجويان قرار گرفته است.

دکتر شکري با بيان اينکه برنامه‌ريزي و آماده‌سازي قراردادهاي خريد طبخ و توزيع غذا، آناليز غذايي، و ...، جهت اجراي مناقصه و آماده‌سازي سلف سرويس‌هاي دانشگاه از جمله فعاليت‌هاي حوزه مديريت دانشجويي است، يادآور شد: هماهنگي لازم در اين خصوص در تابستان سال جاري به صورت کامل انجام شده است و در حال حاضر خريد مواد اوليه، طبخ و توزيع غذاها توسط پيمانکار بخش خصوصي صورت مي‌گيرد.

معاون دانشجويي دانشگاه، افزود رستوران مکمل ارغوان با تنوع غذايي در اختيار دانشجويان بوده، که اين عزيزان مي‌توانند از غذاهاي آنجا استفاده نمايند. همچنين با رايزني‌هاي لازم با پيمانکار بخش خصوصي، تخفيفات ويژه‌اي در نرخ غذاهاي آزاد اعمال گرديده، که کارکنان و اعضاي محترم هيأت علمي مي‌توانند جهت سرو ناهار از رستوران مذکور استفاده نمايند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها