مراسم افتتاحیه طرح جامع راه مهندسی برگزار گردید

خانه خبرها
مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي برگزار گرديد

با هماهنگي و برنامه‌ريزي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام، مراسم افتتاحيه طرح جامع راه مهندسي با حضور سخنراني دکتر وليزاده رئيس پارک علم و فناوري ايلام و جمعي از دانشجويان صبح ديروز در محل سالن آيت الله حيدري برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر وليزاده رئيس پارک علم و فناوري ايلام، شهيد فخري زاده را فخر علم و دانش در ايران اسلامي دانست و گفت: اگر اراده و تلاش بي‌نظير آن شهيد والامقام که برگرفته از جهان بيني اسلامي است نبود، به هيچ عنوان نمي‌توانستيم به رشد و بالندگي در همه ابعاد هسته‌اي دست پيدا کنيم.

دکتر وليزاده با دعوت از دانشجويان جهت برقراري ارتباط دوستانه با اساتيد مجرب و اهتمام به کار گروهي، يادآور شد: دانشجويان عزيز براي کسب مدارج بالاي علمي و تبديل علم به ثروت و فناوري، بايد از تجربه اساتيد مجرب جهت ارتقاء سطح علمي خود استفاده کنند و با اهتمام به کار گروهي، تمرين لازم را براي وورد به جامعه انجام دهند.

رئيس پارک علم و فناوري ايلام با اشاره به ظرفيت‌ها و امکانات پارک علم و فناوري ايلام، خاطرنشان کرد: دانشجويان عزيز با تشيکل تيم گروهي در حوزه‌هاي مختلف علوم، مي‌توانند براي ايجاد واحد فناور و شرکت دانش بنيان از ظرفيت‌هاي پارک علم و فناوري ايلام استفاده کنند.

در ادامه اين مراسم، آقاي "محسن اقبالي" مسئول علمي - پژوهشي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با بيان اينکه، هدف از برگزاري طرح جامع راه مهندسي استفاده از تجربيات اساتيد است، اظهار داشت: براي مرتفع نمودن ‌ايرادهاي موجود در نظام آموزشي مي‌بايستي رويرکدها عوض شود و از جمله برنامه‌ريزي و فعاليت‌ها؛ بر محور مساله محوري تدوين گردد.

وي افزود: مسأله محور بودن فضاي آموزشي باعث مي‌شود، که مسائل و کاستي‌هاي جامعه مرتفع شوند.

مسئول علمي - پژوهشي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با بيان اينکه دانشگاه نبايد فقط محل صدور مدرک باشد و توليد علم و تبديل علم به ثروت و فناوري بايد در کانون توجه قرار گيرد، اظهار داشت: مسأله محور بودن دانشگاه و تمرکز نمودن روي مسائل جامعه از اهداف اصلي برگزاري طرح جامع راه مهندسي مي‌باشد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها