بازدید رئیس دانشگاه ایلام از روند احداث و تکمیل چهار پروژه عمرانی دانشگاه

خانه خبرها

دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه ايلام با همراهي دکتر شيري معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر عباسي مشاور رئيس و مدير حراست و دکتر ملکي مدير  امور فني و نظارت بر طرح‌هاي صبح امروز از چهار پروژه عمراني دانشگاه، شامل: تکميل فضاي اداري طبقه اول ساختمان مرکزي، تعميرات اساسي کتابخانه قديم، تعميرات سلف سرويس دختران و احداث زمين ورزشي روباز پرديس خوابگاهي دختران بازديد بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر علي محمدي و هيأت همراه ابتدا از پروژه تکميل فضاي اداري طبقه اول ساختمان مرکزي که با اعتبار  7/800/000/000 ريال در دست احداث است و تاکنون 70 درصد پيشرفت داشته بازديد کردند.

رئيس دانشگاه در ادامه در محل کتابخانه قديم دانشگاه که با اعتبار 5/380/000/000 ريال در دست تعمير است حضور يافت و از نزديک در جريان پيشرفت کار قرار گرفت.

پروژه تعميرات سلف سرويس دختران سومين مقصد رئيس دانشگاه ايلام بود، که با اعتبار 7/360/000/000 ريال در حال انجام است و تاکنون 50 درصد پيشرفت داشته است.

رئيس دانشگاه در پايان از محل حداث پروژه زمين ورزشي روباز دختران واقع در محل پرديس خوابگاهي خواهران بازديد کرد، که با اعتبار 5/970/000/000 ريال و با پيشرفت 70 درصد در دست احداث است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها