کرسی نظریه پردازی بررسی و تحلیل اقتصاد استان ایلام در دانشگاه ایلام برگزار شد

خانه خبرها

کرسي هاي نظريه پردازي با عنوان بررسي و تحليل اقتصاد استان ايلام صبح روز يکشنبه در مورخه 22/8/1401 در سالن فرزانگان با حضور اساتيد بسيجي برگزارشد.

اين مراسم باهمت بسيج اساتيد و با حضور دکتر ويسه معاونت محترم فرهنگي دانشگاه و دکتر عبدالله شايان ،دکتر احسان‌الله زيدعلي دبيرکرسي‌هاي نظريه پردازي و دکتر غلامي برگزار گرديد و طرفين به بيان ديدگاههاي خود پرداختند،

دکتر ويسه با اشاره به اهميت کرسي هاي آزادانديشي در ميان نخبگان دانشگاهي ،اساتيد و دانشجويان را به اجراي کرسي هاي آزاد انديشي دعوت نمودند.

وي با اشاره به منويات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کرسي هاي آزاد انديشي بيان داشتند : کرسي هاي آزاد انديشي مي بايست به معناي واقعي کلمه درميان نخبگان نهادينه شود اين کرسي‌ها با قدرت منطق واستدلال ميتواند کشور را در مسير توسعه قرار دهد.

دکتر‌ احسان‌الله زيدعلي اظهار داشتند : هدف از ايجاد کرسي‌هاي آزاد‌انديشي ، نظريه پردازي و مناظره در ميان اساتيد بيان مسائل روز جامعه و به نقد کشيدن مسائل طبق فرمايشات مقام معظم رهبري اين  مولفه ميتواند کشور را به سمت توسعه پايدار سوق دهد.

دکتر غلامي به عنوان منتقد اظهار داشتند دسترسي به آمار دقيق ميتواند وضعيت اقتصاد استان را در قياس با ساير استانها چون اصفهان ، آذربايجان و .... بهبود ببخشد. 

در ادامه دکتر عبدالله شايان ايلام را سرشار از پتانسيل و منابع ژئواکونوميک دانست که ميتواند با استفاده از تجربيات وديدگاههاي نخبگان دانشگاهي ميتوان از تورم عبور کنيم قطعا دانشگاه با دارا بودن نخبگان علمي ميتوانند اين امر را محقق نمايند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها