بیانیه‌ی بسیج دانشجویی و جامعه‌ی اسلامی دانشگاه ایلام در محکومیت تحرکات اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران

خانه خبرها
بسيج دانشجويي و جامعه‌ي اسلامي دانشجويان دانشگاه ايلام با صدور پيامي اقدام خصمانه پارلمان اتحاديه اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست تروريستي را محکوم کردند.

بسم الله الرحمن الرحيم

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة»

   امروز بار ديگر مدعيان دروغين حقوق بشر در اقدامي رياکارانه، مهم‌ترين بازوي جمهوري اسلامي ايران را در شمار سازمان‌هاي تروريستي قرار داده‌اند. کشورهاي اروپايي خالق اين اثر ناميمون، بهتر است استيصال و درماندگي خود را در مواجهه با عمليات‌هاي تروريستي در عمومي‌ترين مناطق اروپا به ياد آورند و بدانند، که امنيت امروز خود را مديون رشادت‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران، در برخورد با تروريسم منطقه‌اي مي‌باشند.

اين اقدام متناقض پارلمان اتحاديه اروپا گوياي حمايت از فرآيندهاي ضد امنيتي در ايران، همزمان با برخوردهاي خشونت آميز عليه معترضان اروپايي است، که چيزي جز پاک نمودن شيشه با دستمال آلوده نيست.

وظيفه‌ي يک نهاد امنيتي و نظامي، برقراري امنيت در داخل و خارج از مرزهاي کشور است و اقدام پارلمان اتحاديه اروپا در محکوميت اين وظيفه‌ي ذاتي، چيزي جز دخالت آشکار در امورات يک کشور و نقض مناسبات اوليه سياسي نيست. کشورهاي اروپايي مدعي دخالت سپاه پاسداران در منطقه، با ناديده گرفتن تنش آفريني آمريکا، تنها به پاک نمودن صورت مسئله پرداخته‌اند و هدف آنها چيزي جز فرار رو به جلو نبوده و نيست.

امروز اگر نام و آوازه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي، در پرتنش ترين منطقه ژئوپليتيکي را مي‌شنويد، نشان از اقتدار فرزندان اين مرز و بوم دارد، که در شديدترين فشارها و تحريم‌ها به ثمر رسيده، که خود مهر تائيدي بر اين مطلب است، که راه‌هاي تحريمي متفاوت را آنقدر آزموده‌ايد، که راهي جز دعا براي شما نمانده است.

مغرضان و ايادي جريان صهيونيسم جهاني بدانند، که دست فرزندان اين ملت در حذف عناصر مخل آسايش و امنيت اين مرز و بوم با چنين تصميم‌هاي کودکانه‌اي بسته نخواهد شد و کشورهاي غربي، بزودي هزينه‌هاي سياسي و انساني آن را خواهند پرداخت و حفظ بي دردسر پايگاه هاي امنيتي - نظامي خود را به مثابه‌ي يک افسانه خواهند ديد.

جريانات سياسي فعال در ايران نيز به ياد داشته باشند، تلاش براي ايجاد روابط با کشورهايي که راه خصومت را بجاي گفت و گو بر مي‌گزينند، دستاوردي جز تشديد اقدامات ضدايراني نخواهد داشت و صرفاً قدم گذاران روي آب محسوب مي‌گردد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، همان نيروي الهي است، که در هشت سال جنگ تحميلي دلاورانه، در ستيز با داعش قدرتمندانه و در بلاياي طبيعي، برادرانه پشت به پشت مردم خود داده است.

بسيج دانشجويي و تشکل جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه ايلام ضمن محکوميت اقدام تروريستي خواندن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي، حمايت تمام قد خود را از اين ارگان مردمي و جان بر کف، اعلام نموده و طالب پيشروي همه جانبه و قدرتمندانه در همه عرصه ها مي‌باشد.

 

والسلام عليکم و رحمة الله  و برکاته

بسيج دانشجويي و جامعه‌ي اسلامي دانشجويان دانشگاه ايلام

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها