تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر زلفي گل وزير علوم، تحقيقات و فناوري با اهداي لوحي از دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام به جهت حمايت‌ها و اقدامات خالصانه و ارزشمند ايشان براي فراهم آوردن زمينه  حضور پرشور دانشگاهيان در اجتماع عظيم اربعين حسيني 1401 تقدير کرد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در جريان برگزاري آيين اختتاميه و تجليل از برگزيدگان پنجمين سوگواره ملي اربعين دانشگاهيان و تقدير از خادمين اربعين دانشگاهيان، که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر رستمي رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي کشور، دکتر کلانتري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم و تعدادي از رؤساي دانشگاه‌ها، صبح ديروز در دانشگاه شاهد برگزار گرديد، اين لوح تقدير به دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام اهدا شد.

متن لوح اهدايي وزير علوم، تحقيقات و فناوري:

راز ماندگاري اربعين در پيوستگي قيام‌ حسيني و پيام‌هاي روشنگرانه کاروان زينبي نهفته است. بي‌شک همت پرشور و شعور شيعيان و عاشقان آن حضرت در طول تاريخ از عوامل حفظ، نگهداري و انتقال اين فرهنگ از نسلي به نسل ديگر بوده است.

جناب آقاي دکتر طاهر علي‌محمدي

رئيس محترم دانشگاه ايلام

زحمات صادقانه و خالصانه در خدمت‌رساني به زائران ابا عبدالله الحسين (ع) فرصتي براي برداشتن گام‌هايي هر چند کوچک، در پاسداشت اين واقعه بزرگ و تکريم اين قيام انساني و ايماني است. از اين رو از حمايت‌ها و اقدامات خالصانه و ارزشمند جناب‌عالي براي فراهم آوردن زمينه  حضور پرشور دانشگاهيان در اجتماع عظيم اربعين حسيني 1401، قدرداني و تشکر مي‌کنم.

اميد است با استعانت از حضرت باري تعالي و در سايه توجهات حضرت وليعصر (عج) توفيق خادم الحسين (ع) بودن؛ در طول عمرهمراه با عزت و سربلندي و عاقبت به خيري قرين راهتان باشد.

 

محمد علي زلفي گل

وزير علوم، تحقيقات و فناوري 

و رئيس ستاد اربعين دانشگاهيان

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها