29 دانشجوی دانشگاه ایلام از وام شرافتی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران بهره‌مند شدند

خانه خبرها
29 دانشجوي دانشگاه ايلام از وام شرافتي بنياد حاميان علم و فناوري ايران بهره‌مند شدند

با پيگيري‌هاي جناب آقاي دکتر علي‌محمدي رياست دانشگاه ايلام، 29 دانشجوي مستعد اين دانشگاه تحت حمايت‌هاي مالي بنياد حاميان علم و فناوري ايران به صورت ماهيانه قرار گرفتند.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، بنياد حاميان علم و فناوري ايران به منظور حمايت از دانشجويان مستعد و توانخواه و کمک به رفع نگراني دانشجوياني که تنگناهاي مالي ممکن است مانعي براي تحصيل مطلوب آنها باشد، وام‌هاي شرافتي اعطا مي‌کند. پشتوانه مالي وام هاي مزبور، کمک‌هاي مردمي ياريگران بنياد مي‌باشد. در اين راستا، دانشجويان مستعد از طرف دانشگاه به بنياد معرفي مي‌شوند و اين وام در هر نيم سال به مدت پنج ماه و ماهيانه 4 ميليون ريال به متقاضيان واجد شرايط پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است جهت دريافت اين وام نيازي به ضامن و تعهدنامه محضري نبوده و دانشجوي وام گيرنده "شرافتاً" متعهد مي‌شود پس از فراغت از تحصيل، حداكثر تا چهار سال پس از پايان تحصيلات، نسبت به آغاز استرداد مبالغ  وام دريافتي و تسويه کامل آن ظرف مدت حداكثر دو سال اقدام نمايد. در هر نيم سال تحصيلي، دانشجويان متقاضي مي‌‌توانند به معاونت دانشجويي دانشگاه مراجعه نمايند.

لازم به ذکر است روز دوشنبه 1401/09/28 جلسه‌اي با حضور دکتر شکري معاون دانشجويي و دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي در دفتر جناب آقاي دکتر محمد حسين اميد مدير عامل محترم بنياد حاميان علم و فناوري ايران برگزار گرديد.

 در اين جلسه، آقاي دکتر شکري از زحمات آقاي دکتر اميد و تيم همراه ايشان بابت حمايت دانشجويان و ارتباط با دانشگاه ايلام تشکر و قدرداني نمودند و مقرر گرديد زيرشاخه اين بنياد در دانشگاه ايلام نيز تشکيل و مستقر گردد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها