برگزاری جلسه ستاد استانی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری زاده) در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
 برگزاري جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) در دانشگاه ايلام

اولين جلسه ستاد استاني راهيان پيشرفت (قرارگاه شهيد فخري زاده) با حضور دکتر بهرام نيا استاندار ايلام، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسيني نيا مسئول دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان صبح روز چهارشنبه 1401/09/23 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، دکتر بهرام نيا استاندار ايلام با تأکيد بر اميدآفريني و ارايه دستاوردها براي نسل جوان، اظهار داشت: اميدآفريني و ارايه دستاوردهاي نظام براي نسل جوان بايد پيوست تاريخي داشته باشد و وضعيت قبل از انقلاب با امروز مقايسه شود.

دکتر بهرام نيا افزود: امروز يکي از برنامه‌هاي مهم دشمن و جبهه استکبار مأيوس کردن نوجوانان و جوانان است، که راه حل خنثي‌سازي اين توطئه‌ها، ارايه دستاوردهاي نظام در طول چهار دهه گذشته است.

استاندار ايلام با اشاره به پيشرفت‌هاي کشور در تمامي حوزه‌ها بيان کرد: طي چهار دهه از عمر انقلاب اسلامي در تمامي زمينه‌ها نظير نانو، پزشکي و ساير علوم جايگاه کشور در دنيا ارتقا يافته است.

دکتر بهرام نيا به اشاره رشد علمي کشور به ويژه در حوزه علوم پزشکي در دنيا تأکيد کرد: مصداق رشد علمي ايران بويژه در حوزه علوم پزشکي، مراجعه بسياري از شهروندان کشورهاي حوزه خليج فارس و برخي کشورهاي اروپايي براي معالجه به بيمارستان‌هاي کشور است.

استاندار ايلام با اشاره وجود ذخاير نفت و گاز در استان و سرمايه‌گذاير مناسب در استان و اشتغال جوانان ايلامي در اين صنايع، گفت: بومي سازي فناوري نفت و گاز و پتروشيمي دستاورد بزرگي براي استان به شمار مي‌آيد، که بايد زمينه حضور دانش آموزان و دانشجويان در اين مراکز مهم در قالب طرح راهيان پيشرفت فراهم شود.

دکتر بهرام نيا در بخش ديگري از سخنان خود بر ضرورت خدمتگذاري به مردم تأکيد کرد و گفت: خدمت به مردم يک موهبت الهي است و بايد قدردان اين موهبت باشيم و شکر اين موهبت خدمت خالصانه و بي‌منت به مردم است‌.

در اين نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و رئيس قرارگاه شهيد فخري زاده استان ايلام با اشاره به توطئه‌ها و تلاش دشمنان براي مأيوس کردن نسل جوان و وجود يک جريان مرموز براي جعل تاريخ و تطهير رژيم پهلوي، اظهار داشت: پيشرفت کشور در همه زمينه‌ها ملموس است، که مي‌بايستي به صورت دقيق و با استفاده از ابزارها و تکنيک‌هاي مختلف، دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي مردم و بخصوص جوانان تبيين گردد.

دکتر علي‌محمدي با اشاره به توسعه استان ايلام بعد انقلاب اسلامي، گفت: دانشگاه ايلام به عنوان دانشگاه معين استان ايلام يکي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، که هم اکنون با بيش از 8 هزار دانشجو، 225 عضو هيأت علمي، 7 دانشکده، 2 پژوهشکده به فعاليت مشغول است.

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به شکل‌گيري شرکت پتروشيمي، پالايشگاه گاز و توسعه ميادين نفتي در استان ايلام، بيان داشت: بايد با حمايت مديريت ارشد استان زمينه بازديد دانشجويان از اين مراکز فراهم گردد، تا بتوانيم با توان هر چه بيشتر در راستاي پيشرفت همه جانبه کشور گام برداريم.

در ادامه آقاي شربي نيازي رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان، اهداف شکل‌گيري قرارگاه شهيد فخري زاده را تشريح کرد و سپس حاضرين در نشست به بحث و تبادل نظر در خصوص اهداف و برنامه‌هاي اين قرارگاه پرداخته و اعلام نظر کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها