سامانه جدید تغذیه دانشگاه ایلام راه‌اندازی شد

خانه خبرها
دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه ايلام از راه‌اندازي سامانه جديد تغذيه (اتوماسيون ستاره جهان گستر) به آدرس food.ilam.ac.ir خبر داد.

   

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر شکري با بيان اين خبر اظهار داشت: با توجه به نيازسنجي‌هاي صورت گرفته و مشکلات فني در سامانه قبلي دانشگاه، همچنين جهت بهبود و افزايش کارآيي سامانه و رفاه حال دانشجويان، با حمايت‌هاي رياست محترم دانشگاه و معاونت محترم پشتيباني و منابع انساني و پس از رايزني‌هاي لازم، نسبت به خريد و راه ‌اندازي سامانه جديد با هزينه يک ميليارد و پانصد هزار ريال اقدام گرديد، که در حال حاضر دانشجويان با مراجعه به آن مي‌توانند نسبت به رزرو و دريافت غذاي خود اقدام نمايند. لذا با تشکر از کليه همکارانم در حوزه معاونت دانشجويي علي الخصوص جناب آقاي مهندس فريدي که در راه‌اندازي سامانه فوق تلاش‌هاي شبانه‌روزي داشتند تقدير و تشکر مي‌گردد.

نحوه‌ي رزرو غذاي دانشجويي

دانشجويان با مراجعه به سايت اتوماسيون تغذيه (اتوماسيون ستاره جهان گستر) به آدرس food.ilam.ac.ir،  با استفاده از نام کاربري که همان شماره دانشجويي و رمز عبور که توسط کارشناسان اداره تغذيه تعريف شده است، پس از ورود به سامانه رمز خود را تغيير داده و سپس نسبت به افزايش اعتبار و رزرو وعده‌هاي غذايي اقدام نمايند.

مواردي که دانشجويان در ارتباط با بحث تغذيه در دانشگاه حتماً بايد به آن توجه فرمايند:

1- ارائه کارت دانشجويي در حين تحويل غذا الزامي مي باشد. در صورت همراه نداشتن کارت دانشجويي هنگام تحويل غذا (تا سه مرتبه در ماه) در سيستم ثبت خواهد شد و از مرتبه چهارم به بعد هزينه سه برابر غذاي دانشجويي را بايد پرداخت نمايند که از حساب دانشجو کسر خواهد شد. در صورت تکرار نيز کارت دانشجويي مسدود خواهد گرديد.

2- در صورت رزرو غذا توسط دانشجو و عدم مراجعه جهت تحويل غذا تا 2 وعده در ماه بصورت سيستمي در سامانه تغذيه ثبت مي گردد، مرتبه سوم، هزينه 3 برابر قيمت غذاي دانشجويي و مرتبه چهارم قيمت تمام شده غذاي دانشجويي را بايد پرداخت نمايد.

3- دانشجويان سنواتي و مهمان با پرداخت هزينه معادل 2 برابر قيمت غذاي دانشجويي امکان رزرو غذا را خواهند داشت.

4- انتخاب غذاي مورد نظر تا 48 ساعت قبل و يا در شرايط خاص 24 ساعت قبل مي باشد.

5- ساعات توزيع غذا: ساعت توزيع ناهار از 11 الي 13:30 در سلف سرويس هاي برادران و خواهران مي‌باشد. ساعت توزيع شام نيز از 17 تا 18 در خوابگاه هاي دانشجويي مي باشد که از اين پس دانشجويان گرامي به دليل حفظ کيفيت غذاها و گرم سرو نمودن غذا، از ظروف خود در خوابگاه‌ها در حين توزيع غذا استفاده نمايند. ساعت فراموشي کارت از 13 لغايت 13:30 و ساعت روز فروش (در صورتي که غذاي کافي در سلف‌ها موجود باشد) 13:15 لغايت 13:30 مي‌باشد، که هزينه غذاي روزفروش 3 برابر غذاي دانشجويي است.

لازم به ذکر است در ايام ماه مبارک رمضان و يا در شرايط خاص و همچنين زمان امتحانات، ساعات توزيع غذا تغيير کرده که از طريق سايت اتوماسيون به اطلاع دانشجويان خواهد رسيد.

6- به منظور بالا بردن کيفيت غذاها و استفاده از نظرات دانشجويان گرامي، گزينه نظرسنجي روزانه و بعضاً هفتگي در سامانه جديد فعال خواهد بود.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها