برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی رشد دانشگاه در سال جاری

خانه خبرها

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، اولين جلسه شوراي مرکزي رشد دانشگاه در سال جاري با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر ملا بهرامي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري، دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر يگانه مدير مرکز رشد واحدهاي فناوري  و ديگر اعضاء صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

    در اين جلسه ابتدا دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه در سخنان کوتاهي به اهداف و چشم انداز مرکز رشد براي سال جاري و سالهاي آينده پرداخت و بر توسعه فعاليت هاي اين مرکز در راستاي توسعه دانشگاه و استان تأکيد کرد.

    در ادامه اين جلسه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با ابراز رضايت از روند اقدامات انجام شده در مرکز رشد، بر توسعه فعاليت هاي اين مرکز در حوزه هاي مختلف کشاورزي، فني، دامپزشکي، گردشگري  و صنعتي و به خصوص ارتباط بيشتر و مستمرتر اين مرکز با اساتيد دانشگاه تأکيد کرد و خواستار اطاع رساني و تبليغات بيشتر و بهتر   اين مرکز در داخل و خارج دانشگاه شد.

   در اين جلسه موضوع برگزاري دومين جشنواره ايده هاي ثروت ساز در آبان ماه سال جاري، برگزاري استارت آپ و برگزاري اردو براي کار آفرينان و صاحبان واحدهاي فناور مطرح و به  رسيد.  

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها