مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری تا 25 تیر تمدید شد

خانه خبرها
مهلت ثبت نام وام ويژه دکتري تا 25  تير تمديد شد

       به گزارش روابط عمومي دانشگاه؛  به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، ذوالفقار يزدان مهر اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده دانشجويان دکتري و به منظور پوشش حداکثري متقاضيان مهلت ثبت نام وام مذکور تا 25  تيرماه جاري تمديد شد.

    وي با اشاره به استقبال دانشجويان از اين وام، افزود: تا کنون حدود 15  هزار نفر از دانشجويان دکتري براي دريافت اين وام ثبت‌نام کرده اند.

 

 

 

 

 

   

مشاور وزير و رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم تاکيد کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته اين وام به تمام دانشجويان متقاضي پرداخت خواهد شد.

    يزدان مهر به روند پرداخت اين وام اشاره کرد و افزود: همانطور که قبلاً اعلام کرديم به محض تاييد و ارسال ليست متقاضيان توسط دانشگاه مربوطه، مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف 15 روز وام پرداخت مي‌شود، تعدادي ليست نيز مربوط به وام تحصيلي دکترا به صندوق ارسال شده که تا پايان همين هفته به حساب دانشجويان واريز مي‌شود.

    وي تصريح کرد: ميزان وام ويژه دکتري از سه ميليارد و 700 ميليون تومان سال 93  به 110 ميليارد تومان در سال جاري افزايش پيدا کرده و تمهيداتي در صندوق رفاه دانشجويان انديشيده شده که براساس آن به تمام متقاضيان وام تعلق مي‌گيرد، بنابراين جاي نگراني از سوي دانشجويان دکتري وجود ندارد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها