انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و شرکت برق منطقه ای غرب کشور

خانه خبرها
انعقاد تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه و شرکت برق منطقه اي غرب کشور

    تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه و شرکت برق منطقه اي غرب کشور با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، مهندس نيک خلق قائم مقام شرکت برق منطقه اي غرب کشور، دکتر مهدي زاده معاون  پژوهش و فناوري دانشگاه، دکتر رستمي نيا مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، اعضاي هيات علمي گروه برق و معاونين شرکت برق  منطقه اي غرب کشور صبح  روز شنبه 4/10/ 96 در محل سالن جلسات حوزه رياست به امضاء رسيد.

  در اين نشست ابتدا دکتر مهدي زاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، با ابراز خرسندي از برگزاري اين نشست اظهار داشت: ما در سال گذشته تجربه خوبي را در زمينه همکاري با شرکت توزيع برق استان داشتيم و اميدوارم اين همکاري با شرکت برق منطقه اي غرب کشور تکرار گردد.

     دکتر مهدي زاده تأکيد کرد: دانشگاه ايلام در چهار سال گذشته رشد خوبي را در زمينه هاي مختلف داشته و  براي نمونه سرانه توليد علم در دانشگاه از سرانه کل کشور  بالاتر است و دانشگاه در  بين 230 دانشگاه و موسسه آموزش عالي کشور، داراي جايگاه  سي و ششم است؛ که رتبه اي ارزشمند و اميدوار کننده است.

   معاون پژوهش و فناوري دانشگاه تصريح کرد: دانشگاه آمادگي لازم را براي توسعه همکاري با شرکت برق و انعقاد تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه ايلام و شرکت برق منطقه اي غرب کشور را دارد و اميد دارم با تعامل بهتر؛ بتوانيم زمينه همکاري بيشتر و  بهتر را فراهم نماييم.

    در ادامه اين نشست دکتر بانقلاني عضو هيات علمي دانشکده فني و مهندسي توضيحاتي درباره وضعيت دانشکده فني و مهندسي و گروه برق و رزومه اعضاي هيات علمي اين گروه ارائه داد.

    در ادامه اين نشت دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه؛ با خوش آمد گويي به آقاي نيک خلق و همکاران ايشان به وضعيت دانشگاه اشاره کرد و تأکيد کرد: در دانشگاه هيچ کاري،اتفاقي صورت نمي گيرد، بلکه تمام کارها و فعاليت ها  با برنامه ريزي و تلاش همکاران اينجانب تحقق مي يابد.

    رئيس دانشگاه افزود: خوشبختانه دانشگاه در وضعيت خوبي قرار دارد و  همکاران اينجانب از نخبگان و افتخارات استان و کشور مي­ باشند و براي همين دانشگاه پتانسيل توسعه همکاري با سازمان ها و دانشگاه ­هاي داخلي و خارجي را پبدا کرده است و  براي نمونه عليرغم حضور 20 دانشگاه معتبر کشور براي پذيرش دانشجو از عراق، دانشگاه ايلام موفق به پذيرش دانشجوي خارجي شد و کارگاه­هاي آموزشي  متعددي از طرف اساتيد دانشگاه و از جمله در رشته برق براي اساتيد عراقي برگزار مي گردد.

    دکتر علي اکبري تأکيد کرد: ما تصميم گرفته ايم که دانشگاه اجتماعي شود و ارتباط با صنعت توسعه يابد و در دو سال گذشته تلاش زيادي براي تحقق اين هدف انجام گرفته و زمينه تعامل و همکاري با شرکت ها و صنايع داخلو خارج استان و از جمله شرکت هاي گاز، پتروشيمي، نفت و برق فراهم شده است.

    رئيس دانشگاه تصريح کرد: هدف ما اين نيست که با انعقاد اين تفاهم نامه فقط عکس يادگاري بگيريم، بلکه عزم آن را داريم تا ضمن تحقق مفاد اين تفاهم نامه؛ زمينه همکاري بيشتر و بهتر بين دانشگاه و شرکت برق  منطقه اي غرب کشور فراهم شود.

  در ادامه اين نشست مهندس نيک خلق قائم مقام شرکت برق منطقه اي غرب کشور با ابراز خرسندي از  برگزاري اين نشست و انعقاد تفاهم نامه بين دانشگاه ايلام و شرکت برق منطقه اي غرب کشور؛  دکتر علي اکبري را شخصيتي متعهد، متخصص و شجاع دانست که با درايت  ايشان مي توان به توسعه همکاري بين دانشگاه و صنعت استان و کشور اميدوار بود و  زمينه توسعه بيشتر روابط بين شرکت برق  منطقه اي غرب کشور و دانشگاه را فراهم کرد.

در پايان اين  نشست تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه و شرکت برق  منطقه اي غرب کشور به امضاي دکتر علي اکبري و مهندس نيک خلق رسيد و جلسه پايان يافت.

.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها