دکتر علی اکبری: اراده ملت بار دیگر به بار نشست/ برای تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه به همراهی همه طیف های فکری نیازمندیم

خانه خبرها

  بنا به گزارش روابط عمومي دانشگاه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه در مراسم جشن هفته خوابگاه هاي دانشجويي که شب سه شنبه 96/3/2 برگزار گرديد؛ ضمن تبريک هفته خوابگاه هاي دانشجويي و تقدير از زحمات معاونت دانشجويي،سرپرستان و کارکنان خوابگاه هاي دانشجويي به موضوع برگزاري انتخابات رياست جمهوري و فعاليت هاي مرتبط با آن در دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت­: مردم با حضور بي نظير خود در اتخابات،  حماسه ملي ديگري خلق کردند و نشان دادند هميشه حامي نظام و انقلاب هستند.

     رئيس دانشگاه، با قدرداني از فعاليت هاي سه تشکل بسيج دانشجويي، انجمن اسلامي و جامعه اسلامي دانشگاه، افزود: اين سه تشکل با حضور جانانه در دو ستاد اصلي و خرج نکردن از دانشگاه توانستند رويدادهاي بي نظيري را در ايام انتخابات رقم بزنند.

     دکتر علي اکبري اضافه کرد: دانشگاه و تشکل هاي دانشجويي در اين ايام سعي کردند، هم فعاليت سياسي داشته باشند و هم از دانشگاه خرج نکنند؛ اگر چه فشارهاي زيادي به سه تشکل براي مايه گذشتن از دانشگاه وارد آمد.

رئيس دانشگاه تصريح کرد: مديريت دانشگاه نيز که ديدگاه خاص سياسي خود را دارد؛ يکي از سربلند ترين دوره هاي خود را سپري کرده است.

    دکتر علي اکبري با بيان اينکه مديريت دانشگاه اجازه داد؛ رقيب هر چه دوست دارد بر عليه دولت مورد علاقه اش حرف بزند، بيان کرد: اگر دانشگاه اجازه داد تريبون دولت يک مرحله اي و يا نمايشگاه عکس، فيلم و غيره بر عليه دولت برگزار شود؛ به اين دليل بود که ثابت کند زنده باد مخالف من در دانشگاه ايلام همچنان زنده است.

      رئيس دانشگاه تصريح کرد: بسياري دوست داشتند براي دانشگاه حاشيه درست کنند و بعضي از رسانه هايي که هميشه درب دانشگاه به روي آنان باز است؛ کمي از جاده انصاف خارج شدند.

      رئيس دانشگاه ايلام، با بيان اينکه دانشگاه هميشه مبدأ تحولات بوده است و خواهد بود، خاطر نشان کرد: هم حضور در انتخابات و هم مناسبت هاي خرداد ماه؛  همه  حاکي از اراده ملت است که به بار نشسته و هر گاه ملت اراده اي کرد و آن اراده به کرسي نشست؛ بايد همه آن را پاس بداريم.

        دکتر علي اکبري با بيان اينکه رقابت هاي انتخاباتي تمام شده است، گفت: ما به مشي گذشته بر مي گرديم و دانشگاه را بايد با همدلي و همراهي همه؛ چه آنهايي که به دولت رأي دادند و چه آنهايي که رأي ندادند در راستي اهداف و برنامه هاي پيش رو؛ ياري کنيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها