جشن عید تا عید

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي،  جشن "عيد تا عيد" به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) تا ميلاد حضرت علي(ع) ويژه  اعضاء هيأت علمي و کارکنان دانشگاه ايلام شب گذشته در سالن آمفي تئاتر آيت اله حيدري برگزار شد.

دکتر محمد علي اکبري،  رئيس دانشگاه با  تبريک فرارسيدن ماه رجب و ميلاد حضرت علي (ع) اظهار داشت: کارآمدي و روند ويزه کاري دانشگاه ايلام، در سال گذشته ثمره تلاش ها و زحمات مجموعه دانشگاه ايلام است، که به راستي شايسته تقدير و قدرداني است.

وي با بيان اينکه سال 95 براي دانشگاه ايلام سالي تاريخي بود، افزود: بايد اعتراف کنم که بر خلاف تصورات و گفته هايي که پيش از اين در مورد فضاي کاري دانشگاه مطرح شد، دانشگاه ايلام، همه موفقيت ها و اقدامات چشم گير خود را مديون صميمت، همراهي، و تلاش بي وقفه عزيزان در همه قسمت ها با حوزه رياست مي داند.

دکتر علي اکبري به رضايت مندي ارباب رجوع ها از نحوه برخورد و پيگيري امورات توسط کارکنان دانشگاه اشاره و اضافه کرد:  همگان به احترام متقابل ميان مديريت و کارکنان اين مرکز آموزش عالي اذعان داشته و بايد بگويم دانشگاه ايلام بهترين جاي استان است.

 حجت‌الاسلام سيدمحمدباقر هاشمي، معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، در جشن عيد تا عيد که به مناسبت ميلاد فاطمه الزهرا(س) و روز زن، و همچنين ميلاد حضرت علي (ع) و روز پدر، ويژه کارکنان اين دانشگاه برگزار شد، گفت: ذکر فاطمه و علي عبادت است در جايگاه رفيع فاطمه الزهرا همين بس که هم محور بعثت و امامت است و هم تداوم بخش حيات معنوي پيامبر اسلام است.

وي افزود: بهترين مداحي از فاطمه الزهرا(س) و تبيين جايگاه و عمق احترام نبي رسول اکرم نسبت به فاطمه الزهرا توجه به آيات قران و رواياتي است که در خصوص ايشان بيان شده است.

حجت الاسلام هاشمي در ادامه با بيان وصف مولاي مؤمنان علي (ع)، تصريح کرد: جايگاه علي (ع) به بيان رسول اکرم، در اين حديث آمده است که اگر همه آسمان و زمين يک طرف قرار گيرد و ايمان اميرالمؤمنين(ع) در يک طرف ديگر قرار گيرد ايمان علي برتري دارد.

وي افزودعلي (ع) داراي تمام کمالات و صفات انساني و اخلاقي در حد اعلاي آن بود؛ شجاعت، زهد، ايثار، حلم و گذشت، سخاوت و بخشندگي و آنچه که در مکتب حيات بخش اسلام جزو ارزش هاي انساني و اسلامي است، در وجود آن حضرت جمع بود.

 اين مراسم، با اجراي گروه تئاتر هاوار،  گروه موسيقي آسوا، و مسابقه همراه بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها