حضور عضو هیات علمی دانشگاه کیل آلمان در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
حضور عضو هيات علمي دانشگاه کيل آلمان در دانشگاه ايلام

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر داراب قديمي، عضو هيات علمي دانشگاه کيل آلمان در ديداري که از دانشگاه ايلام داشتند با رئيس و معاون آموزشي دانشکده کشاورزي،اعضاي گروه علوم دامي و دانشجويان اين گروه ديدار کردند.

عضو هيات علمي دانشگاه کيل آلمان که در زمينه توليد پروبيوتيک هاي انساني و دامي و شناسائي سويه هاي جديد پروبيوتيک صاحب تخصص هستند با اشاره به  جذابيت هاي طبيعي و زيبائي شهر ايلام اظهار داشت: پيشرفت دانشگاه ايلام و ايجاد فضاي آموزشي مناسب و چشم نوازي محيط دانشگاه قابل تقدير است.

دکتر قديمي ضمن بازديد از آزمايشگاه مرکزي و آزمايشگاه هاي هستوتکنيکف زيست فناوري 1 و 2 و همچنين آزمايشگاه هاي شيمي بيان داشت: تلاش مسئولين دانشگاه ايلام در راستاي تجهيز و راه اندازي آزمايشگاه مرکزي به منظور ارتقاء سطح کيفي آموزش در ايلام قابل تحسين است.

شايان ذکر است که دکتر قديمي، عضو هيات علمي دانشگاه کيل آلمان با دکتر مهديزاده، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه ديدار کرد که بر داشتن همکاري هاي مشترک بين المللي در زمينه هاي مقاومت باکتريايي، توليد محصولات بيولوژيک و همچنين محيط زيست و کاهش خطرات زيست محيطي با توجه به بستر مناسب دانشگاه ايلام ابراز تمايل نمود.

همچنين دکتر مصطفي نعمتي،معاون  آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه، دکتر پوراحمد رئيس دانشکده پيرادامپزشکي ديدار هايي داشتند و در زمينه هاي ياد شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها