رسالت مهم رسانه‌‌های جدار مرزی از نگاه رئیس دانشگاه ایلام

خانه خبرها
رسالت مهم رسانه‌‌هاي جدار مرزي از نگاه رئيس دانشگاه ايلام

رئيس دانشگاه ايلام گفت: دانشگاه نمونه‌ي کوچکي از اين است که تنوع به سرمايه‌ي اجتماعي تبديل شده وتوانسته است مکاني براي محل وثوق گردهمايي اهل گفت‌‌وگو باشد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه در نشست همگرايي منطقه‌اي که با حضور رييس انجمن جامعه‌شناسي ايران،مسئول انجمن ايراني مطالعات فرهنگي و ارتباطات و اصحاب رسانه  در نخستين جشنواره فرامرزي مطبوعات، خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري استان هاي جدار مرزي ايران و عراق در دانشگاه ايلام برگزارگرديد بيان داشت: خرسندم از اينکه نقش مغفول دانشگاه که فراهم کردن امکان گفت‌وگو مي باشد در حال اجرا است و اساتيد گفت‌وگو امروز در دانشگاه ايلام حضور يافته‌اندگفت: دانشگاه نمونه‌ي کوچکي از اين است که تنوع به سرمايه‌ي اجتماعي تبديل شده و توانسته است مکاني براي محل وثوق  گردهمايي اهل گفت‌‌وگو باشد.

وي با بيان اينکه مايلم.  به نمونه‌اي از گفت‌وگو که در جهان کنوني امروز موفق بوده و خودم از نزديک ديده‌ام اشاره کنم، تصريح کرد: در سفري که به کشور مالزي داشتم در جريان شکل گيري مالزي جديد قرار گرفتم؛ کشوري که برخي از ما مسلمانان  مايليم کشوري مانند آن داشته باشيم. گفت‌وگوهاي ملي در مالزي براي داشتن کشوري واحد 10 سال طول کشيد.

رييس دانشگاه ايلام تاکيد کرد: ما در دو سوي مرز براي خود و هم براي ارتباط با همسايگان نياز به گفت‌وگو داريم. گفت‌وگويي که امروز اساتيد از آن نام بردند گفت‌وگوي ملت‌ها و قلب‌ها است و از رسانه‌هاي دو طرف انتظار مي‌رود که با استقلال قلم به الفت بين قلوب بپردازيد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها