تألیف کتاب علمی آموزشی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه

خانه خبرها

دکتر جمال خداکرمي در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي از تأليف کتاب جزيره حرارتي – متغيري جديد در معماري و شهر سازي خبر داد.

عضو هيأت علمي دانشکده فني و مهندسي افزود: زندگي در شهر هاي امروزي پيچيدگي هاي خاصي پيدا کرده است که بسياري از مباحث سنتي در زمينه معماري و شهر سازي را به چالش مي کشد. توليد و انباشت گرما به دليل رفتارهاي معاصر و تغييرات کالبدي شهرهاي جديد از جمله متغيررهايي است که بايد در معماري و طراحي شهري امروزين حتما لحاظ گردند. حاصل اين توليد و انباشد گرما پيدايش جزيره گونه تراکم حرارت در مراکز شهرهاي نو مي باشد که هم در بعد شهري و هم در بعد منطقه اي عوارضي از قبيل افزايش ذرات معلق و آلودگي در هوا، افزايش مصرف انرژي، افزايش بيماري هاي جسمي و روحي، افزايش هزينه زندگي و ... را بوجود مي آورد.

کتاب جزيره حرارتي – متغييري جديد در معماري و شهر سازي تاليف دکتر جمال خداکرمي،عضو هيات علمي و آقاي مهندس مجتبي حاتمي،پژوهشگر، دانشگاه به چنين مباحث و ارائه راهکارهايي براي کاهش اثرات مخرب چنين پديده اي مي پردازد. کتاب فوق الذکر توسط کتاب فکر نو به عنوان ناشر کتاب هاي تخصصي معماري و شهرسازي نشر و پخش مي گردد. اين کتاب در نمايشگاه کتاب امسال تهران براي اولين بار در دسترس علاقه مندان قرار مي گيريد.    

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها