نمایش صحنه ای "عتیقه " روی صحنه رفت

خانه خبرها
نمايش صحنه اي

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، نمايش صحنه اي "عتيقه " اولين تئاتر صحنه اي دانشجويي دانشگاه ايلام با کارگرداني حميدرضا ارجمندي، دانشجوي رشته مکانيک بيوسيستم  با حضور مسئولين دانشگاه و علي باسره، پيشکسوت تئاتر استان اجرا شد.

اين نمايش با موضوع دفاع مقدس  به زندگي رزمندگان بازمانده از جنگ تحميلي و خانواده‌هاي اين عزيزان باز مي گردد.

اين نمايش با هنرمندي محراب آقايي، مريم نوري و مهسا نقدي نيا با کارگرداني حميدرضا ارجمندي روي سن رفت که فاطمه زماني به عنوان منشي صحنه و دستيار کارگردان، عليرضا موسوي ،  به عنوان مدير صحنه، قاسم ساجدي، مسئوليت افکت صوتي را عهده دار بودند.

حميدرضا ارجمندي، دبير کانون تئاتر دانشگاه ايلام در حاشيه برگزاري اين تئاتر به خبرنگار روابط عمومي گفت: هدف از اجراي اين نمايش ايجاد فضاي مناسب براي آشنايي هر چه بهتر دانشجويان با هنر تئاتر است، همچنين با توجه به توانايي هاي فردي و استعداد دانشجويان در اين زمينه، کانون تئاتر دانشگاه با برنامه ريزي هاي انجام شده و در آينده اي نه چندان دور براي شکوفايي استعداد دانشجويان متقاضي فضاي ويژه اي را فراهم خواهد کرد.

کارگردان نمايش صحنه اي "عتيقه " افزود: از ابتداي تشکيل کانون تئاتر معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه به عنوان حامي اصلي در کنار کانون بوده که در اين راستا از زحمات بي دريغ دکتر شيرخاني، معاون محترم فرهنگي و اجتماعي، دکتر حميدرضا امامي پور، مدير امور فرهنگي دانشگاه و کارشناسان اين معاونت تشکر ويژه مي‌کنم که از ابتدا تا پايان اجراي اين نمايش با تمام وجود از ما حمايت کرده است.

دبير کانون تئاتر دانشگاه خاطر نشان کرد: براي اجراي اين نمايش در حدود يک ماه تمرين داشته‌ايم اگرچه يکي از مشکلات اصلي کانون تئاتر نداشتن فضاي مناسب براي تمرين است اما همه عوامل با شور و اشتياقي که داشتند با مشکلات کنار آمدند تا بالاخره اين نمايش به روي صحنه برود.

شايان ذکر است بخش پاياني برنامه پخش فيلم مستند اجتماعي با همکاري کانون فيلم و عکس دانشگاه ايلام بود و در پايان نيز به قيد قرعه به 10 نفر از حضار جوايزي اهدا شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها