بازدید استاندار ایلام وهیئت همراه از آموزشکده کشاورزی دهلران

خانه خبرها
بازديد استاندار ايلام وهيئت همراه از آموزشکده کشاورزي دهلران

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، مهندس محمدرضا مرواريد، استاندارايلام، امام جمعه، فرماندار دهلران و هيئت همراه از پروژه آموزشکده کشاورزي دهلران بازديد نمودند، دکتر احمد ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني به نمايندگي از دکتر محمد علي‌اکبري، رئيس دانشگاه ايلام ميزبان اين بازديد بود.

مهندس محمدرضا مرواريد، استاندار محترم ايلام در جريان بازديد از آموزشکده کشاورزي دهلران با بيان اينکه ساخت اين پروژه از حدود 10 سال پيش آغاز شده گفت: با سفر رياست محترم جمهور اعتبار خوبي به اين آموزشکده تخصيص داده شده که اکنون با 95 درصد پيشرفت فيزيکي آماده بهره برداري است که اميدواريم براي مهرماه آماده افتتاح شود.

استاندار ايلام با اشاره به دريافت مجوزهاي اداري و نهايي پروژه خاطرنشان کرد: باتوجه به برگزاري کنکور اميد ميرود که در نيمه دوم سال تحصيلي جذب دانشجو صورت گيرد و از مسئولين شهرستان دهلران خواست تا در برطرف کردن مشکلات اين پروژه در ماه‌هاي آينده همکاري لازم را با دانشگاه ايلام داشته باشند.

 

دکتر احمد ملابهرامي، معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه در سخناني با اشاره به اينکه آموزشکده کشاورزي دهلران با داشتن فضاي فيزيکي مناسب آماده بهره‌برداري است بيان داشت: دانشگاه ايلام توانسته است با حمايت‌هاي خوب مسئولين وزارت و استان اين پروژه را به پايان برساند اما يکي از مشکلات اصلي راه دسترسي به آموزشکده‌است که نيازمند مساعدت همکارانمان در شهرداري و اداره راه و شهرسازي دارد که مسير آموزشکده آسفالت شود و در آينده دانشجويان عزيز براي تردد با مشکل مواجه نشوند.

معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه افزود: تمام سعي خود را بکار خواهيم برد که با توجه به مشکلات مالي تجهيز آموزشکده دهلران در نهايت ترم بهمن ماه با جذب دانشجو بهره برداري نهايي را از اين پروژه داشته باشيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها