مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه: در عرصه های مختلف باید به دانشجویان ابتکار عمل بیشتری داده شود.

خانه خبرها
مدير فرهنگي و اجتماعي دانشگاه: در عرصه هاي مختلف بايد به دانشجويان ابتکار عمل بيشتري داده شود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دومين نشست شوراي مديران فرهنگي و اجتماعي منطقه 5 دانشگاه هاي کشور  با حضور  مديران فرهنگي و اجتماعي دانشگاه هاي ايلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، آيت الله بروجردي و باختر به ميزباني دانشگاه کردستان برگزار شد.

دکتر امامي پور دبير شوراي مديران فرهنگي و اجتماعي  منطقه پنج کشور ، ضمن عرض تبريک ايام الله دهه فجر و همچنين تسليت شهادت جمعي از آتشنشانان در حادثه پلاسکو و تقدير و تشکر از ميزباني دانشگاه کردستان اظهار داشت: اينگونه نشست ها با هدف هم انديشي مديران فرهنگي و اجتماعي و همچنين بازديد از امکانات و استفاده از تجربيات دانشگاه هاي منطقه برگزار ميشود.

مدير فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام پس از ارائه گزارشي از اولين نشست منطقه، برنامه هاي دومين نشست  را اعلام نمود و گفت: در دومين نشست به کارآفريني فرهنگي، هم انديشي با موضوع برنامه ريزي دانشگاه هاي منطقه براي انتخابات رياست جمهوري، فعاليت تشکل هاي دانشجويي، برگزاري کرسي هاي آزادانديشي خواهيم پرداخت و همچنين همکاران به همفکري و تبادل نظر در خصوص تجربه هاي موفق خود در برگزاري برنامه هاي فرهنگي و دغدغه ها و چالش هاي پيش روي معاونت فرهنگي خواهند پرداخت.
وي با اشاره به تجربه موفق دانشگاه ايلام در انجام فعاليت هاي دانشجو محور افزود: در دانشگاه ايلام در راستاي کاهش هزينه ها بخش عمده اي از فعاليت هاي فرهنگي و هنري را به دانشجويان سپرده ايم، در همه فعاليت ها با احترام به دانشجويان و اعتماد به آنها برنامه ريزي هاي موفقي داشته ايم. 

دکتر امامي پور با اشاره به انتخابات رياست جمهوري گفت: در عرصه سياسي بايد به دانشجويان ابتکار عمل بيشتري داده شود و برنامه هاي فرهنگي و سياسي را اولويت بندي کنيم.

شايان ذکر است اداي احترام به ساحت مقدس شهداي گمنام دانشگاه کردستان، بازديد از موزه خانه کُرد و مجموعه تفريحي آبيدر کردستان و حضور در مسجد جامع شهر سنندج و اقامه نماز جماعت از برنامه هاي دومين نشست مديران فرهنگي منطقه 5 دانشگاه هاي کشور بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها