دکتر غیاثی: تبیین فرهنگ عاشورا از رسالت های امروز بسیج است.

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج مراسم غبارروبي و عطر افشاني گلزار شهدا گمنام دانشگاه ايلام انجام شد. اين برنامه ظهر امروزبا حضور رئيس دانشگاه، مسئول نهاد رهبري در دانشگاه، اعضاء هيات علمي، کارکنان و دانشجويان در گلزار شهداي  گمنام دانشگاه ايلام برگزار شد که حضار ضمن اداي دين به مقام شامخ شهدا، با آرمان هاي امام و انقلاب و ولايت تجديد ميثاق کردند.

دکتر غياثي: تبيين فرهنگ عاشورا از رسالت هاي امروز بسيج است.

 مسئول نهاد رهبري در دانشگاه ايلام در اين مراسم بيان داشت: رسالت بسيج رسالت فرهنگ، تدبير و مديريت فرهنگي است. فرياد زينب در راستاي رسالت فرهنگي او بود و امروز رسالت بسيج رسالت زينبي است.

حجت الاسلام غياثي افزود: شهيدان نقش خود را در انجام رسالت حسيني به خوبي ايفا کردند و امروز زينبيان بايد فرياد عاشورا، سخن عاشورا و فرهنگ عاشورا را جاري کنند.

وي با بيان اينکه اين رسالت زينبي امروز بر دوش بسيجيان است، گفت: اين رسالت بسيج است و اولين بسيجي عاشورا، حضرت زينب(س) است که به خوبي رسالت شهيد کربلا را به انسان و انسانيت معرفي کرد.و عاشورا را بعد از عاشورا مديريت نمود.
دکتر غياثي در ادامه گفت: امروزه ميليون ها انسان در کنار هم و در يک زمان با يک قصد، اربعين حسيني را بزرگداشت مي گيرند و امروز سال گشت بسيج است و بزرگداشت بسيج وظيفه يکايک بسيجيان است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها