کارگاه آموزشی «اخلاق حرفه ای و الزام های حقوقی - قانونی در پژوهش های دانشگاهی» برگزار می گرد

خانه خبرها
کارگاه آموزشي «اخلاق حرفه اي و الزام هاي حقوقي - قانوني در پژوهش هاي دانشگاهي» برگزار مي گرد

کارگاه آموزشي «اخلاق حرفه اي و الزام هاي حقوقي- قانوني در پژوهش هاي دانشگاهي» بنا به ضرورت آگاهي از  حقوق مالکيت فکري برگزار مي گردد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر پرويز باقري سرپرست مديريت حقوقي دانشگاه، با اشاره به اين موضوع، اظهار داشت: در راستاي عملياتي شدن يکي از اهداف دفتر حقوقي دانشگاه، مبني بر افزايش آگاهي هاي حقوق مالکيت فکري اعضاي محترم علمي، پژوهشگران و دانشجويان تحصيلات تکميلي و با حمايت بنياد ملي نخبگان استان ايلام کارگاه آموزشي با عنوان  «اخلاق حرفه اي و الزام هاي حقوق - قانوني در پژوهش هاي دانشگاهي» و با هدف بررسي و ارايه آخرين قوانين و مقررات مربوط به پيشگيري و مقابله با تقلب در تهيه آثار علمي ساعت 8 الي 10 صبح روز چهارشنبه 96/9/8  در محل سالن فرزانگان دانشگاه بر گزار مي گردد.

    سرپرست مديريت حقوقي دانشگاه، افزود: با عنايت به اهميت موضوع و مبتلا به بودن امر براي بسياري از همکاران علمي و دانشجويان تحصيلات تکميلي حضور اين عزيزان در کارگاه ضرورت دارد.

   دکتر باقري، اضافه کرد: برگزاري کارگاه هاي مشابه يکي از برنامه هاي دستور کار دفتر حقوقي دانشگاه مي باشد، که در صورت لزوم نسبت به برگزاري آن در آينده اقدام خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها