برگزاری مراسم تقدیر از اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه

خانه خبرها
برگزاري مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه

دکتر علي اکبري تأکيد کرد: پيروزي ملت ايران در دوران دفاع مقدس، با حضور جمعي، از خودگذشتگي، همدلي و ايثار همه مردم ايران و به خصوص رزمندگان به دست آمد.

     به گزارش روابط عمومي دانشگاه، مراسم تقدير از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه، صبح امروز با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، معاونين و جمعي از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه برگزار گرديد.

     در اين جلسه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، با تسليت ايام سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسين عليهم السلام و ياران وفادارش و با ابراز خرسندي به خاطر حضور در جمع اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه، بيان داشت: ما در اينجا جمع شده ايم، تا گرامي بداريم وطن پرستي و ظرفيت جمعي يک ملت را در دفاع از آرمان ها و مرزهايش، در روزي که لازم بود بدون اتکاء به ديگران بجنگد و به پيروزي برسد.

     رئيس دانشگاه، اضافه کرد: اين پيروزي حاصل اهتمام جمعي، از خودگذشتگي، همدلي و ايثار همه مردم ايران و به خصوص رزمندگان بود، که اين تجربه بزرگ دوران دفاع مقدس؛ مي تواند در عرصه  هاي مختلف و از جمله عرصه علمي و دانشگاهي تکرار شود.

     دکتر علي اکبري، با اشاره به روحيه خوب جوانان و دانشجويان براي دفاع از کيان ايران اسلامي، بيان داشت: در يک پژوهش ميداني، از دانشجويان سئوال شده بود، که اگر مملکت شما مورد هجمه قرار گيرد،  آيا حاضريد به دفاع از آن بپردازيد، که 80 درصد دانشجويان جواب مثبت داده بودند، که اين امر نشانه حس وظيفه شناسي و آگاهي دانشجويان کشور است.

     رئيس دانشگاه، در بخش ديگر از سخنان خود با اشاره به اينکه آقاي مصطفي منصوري از کارکنان شريف و با سابقه دانشگاه؛ بعنوان مدافع حرم در سوريه حضور يافته است، گفت: امروز که مردم و دولت سوريه از ما تقاضاي کمک کرده اند، آقاي مصطفي منصوري از کارکنان شريف دانشگاه، بعنوان مدافع حرم به همراه ديگران در سوريه حضور يافتند و نماينده اي شايسته براي ما بودند و  بسيار خرسندم که بعد از چندين ماه ايشان را سالم و تندرست در دانشگاه مي بينم و  لازم مي دانم از خانواده محترم ايشان به خاطر همراهي و پشتيباني لازم در اين راه تشکر کرده و براي آقاي منصوري آرزوي موفقيت و سلامتي دارم.

     در ادامه مراسم آقاي مصطفي منصوري کارمند دانشگاه، با ابراز خرسندي از اينکه مدتي را به عنوان مدافع حرم در سوريه حضور داشته است، از توجه و حمايت ويژه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، هيات رئيسه و مجموعه همکاران دانشگاهي تقدير و تشکر کرد.

در پايان اين مراسم لوح تقديري از طرف رئيس دانشگاه به آقاي مصطفي منصوري اهداء گرديد و از زحمات ايشات تقدير بعمل آمد.

در پايان مراسم با اهداء لوح تقدير و هديه اي از طرف رئيس دانشگاه از اساتيد و کارکنان ايثارگر دانشگاه تقدير شد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها