شرکت 1230 دانشجو در ترم تابستانی دانشگاه

خانه خبرها
شرکت 1230 دانشجو در ترم تابستاني دانشگاه

   1230 دانشجو در قالب 105عنوان درس در ترم تابستان دانشگاه شرکت کرده اند.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر محمسن توکلي مديرکل آموزش  دانشگاه با اعلام اينکه 1230دانشجو در ترم تابستان اين دانشگاه شرکت دارند، گفت: هم اکنون دانشگاه ايلام همانند ديگر دانشگاه هاي کشور در حال برگزاري ترم تابستان است، که اين ترم  با هدف کمک به حل مشکل دانشجويان ايلامي و ساير دانشگاه هاي کشور برگزار مي شود.

    دکتر توکلي درباره زمان ثبت نام و برگزاري کلاسها گفت: ثبت نام دانشجويان  در نيمه اول تير ماه انجام گرفت و از پانزدهم تير لغايت پايان مرداد زمان برگزاري کلاسها مي باشد.

     دکتر توکلي با بيان اينکه امتحانات دانشجويان نيز در اوايل شهريور ماه برگزار مي شود، افزود: 1230 نفر در ترم تابستان در قالب 105 عنوان درس شرکت کرده اند، که تمامي دروس با هماهنگي گروه هاي تخصصي و معرفي مدرس از جانب گروه ها ارائه شده اند.

   مدير کل امور آموزش دانشگاه، با اشاره به اين موضوع که در ترم تابستان جاري مشکلات سنوات قبل مرتفع شده است، تصريح کرد: براي دانشجويان غير بومي خوابگاه هاي مجهز در نظر گرفته شده است و از طرفي براي تمامي دانشجويان سرويسهاي اياب و ذهاب در تمامي روزهاي هفته و تعطيلات تعيين شده است.

    دکتر توکلي با بيان اينکه دسترسي به اينترنت و امکانات آموزشي براي دانشجويان در اين ترم مهيا شده است، خاطرنشان کرد: ترم تابستانه سال جاري توسط اداره کل آموزش و در دانشکده علوم انساني برگزار مي شود.

    مديرکل آموزش دانشگاه تصريح کرد: امسال از لحاظ سيستم هاي سرمايشي و امکانات رفاهي تمامي خوابگاه ها و کلاس ها مجهز هستند و در حال حاضر هيچگونه مشکل آموزشي و رفاهي وجود ندارد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها