پرداخت وام ویژه دکترا در سه ماهه تابستان بدون نیاز به ثبت‌نام جدید

خانه خبرها
پرداخت وام ويژه دکترا در سه ماهه تابستان بدون نياز به ثبت‌نام جديد

رئيس صندوق رفاه دانشجويان گفت: با پيشنهاد صندوق رفاه دانشجويان و تاييد رياست کميسيون دائمي و وزير علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصيلي ويژه دکترا از 9 به 12 ماه افزايش پيدا کرد

    به گزارش  روابط عمومي دانشگاه به نقل از روابط عمومي صندوق رفاه دانشجويان، دکتر ذوالفقار يزدان‌ مهر مشاور وزير علوم و رئيس صندوق رفاه دانشجويان گفت: با پيشنهاد صندوق رفاه دانشجويان و تاييد رياست کميسيون دائمي و همچنين وزير علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصيلي ويژه دکترا از 9 به 12 ماه افزايش پيدا کرد. بر اين اساس اين وام در سه ماهه تابستان نيز به دانشجويان متقاضي پرداخت مي‌شود.

   وي افزود: مبلغ اين وام ماهانه 6 ميليون ريال است که به صورت فصلي و هر سه ماه يکبار به دانشجويان متقاضي پرداخت مي‌شود.

   مشاور وزير علوم تاکيد کرد: در راستاي مراعات دانشجويان و تسهيل کردن شرايط، آن دسته از دانشجوياني که براي مرحله بهار سال جاري ثبت نام کرده اند براي دريافت وام تحصيلي ويژه دکتري در فصل تابستان نيازي به مراجعه دانشگاه و ثبت نام ندارند و تا پايان مرداد ماه وام آنان به صورت خودکار پرداخت مي‌شود.

دکتر يزدان‌ مهر اضافه کرد: فقط دانشجوياني که در سه ماهه اول امسال موفق به ثبت نام نشده اند مي بايست جهت دريافت وام تابستان ثبت نام کنند.

رئيس صندوق رفاه دانشجويان خاطر نشان کرد: وام ويژه دکتري به مبلغ ماهانه هفتصد هزار تومان با همکاري بانک توسعه تعاون از ابتداي سال عملياتي و بخش عمده آن نيز پرداخت يا در حال پرداخت است و با رايزني صندوق رفاه دانشجويان با مديرعامل بانک در جهت مراعات و کمک به دانشجويان دکتري تسهيلات 6 ماهه اول سال به صورت يکجا و به مبلغ چهار ميليون و دويست هزار تومان پرداخت يا در حال پرداخت است.

   دکتر يزدان ‌مهر تصريح کرد: با تدبير صندوق رفاه دانشجويان جلسات هم انديشي با حضور نمايندگان دانشجويان دکتري در چند مرحله برگزار و اقدامات قابل انجام جهت تسهيل صورت گرفته است و قرار است اين جلسات تداوم داشته باشد تا متناسب با نياز واقعي دانشجويان تصميمات مناسب در ساير موارد مناسب با توان و رسالت صندوق بعمل آيد.

   مشاور وزير علوم گفت: ثبت نام وام ويژه دکتري از 13 خرداد شروع شده بود و قرار بود تا 15 تيرماه به پايان برسد ولي با توجه به استقبال گسترده دانشجويان متقاضي و تقاضاي دانشگاه ها  و بمنظور پوشش حداکثري دانشجويان، تا 25 تيرماه تمديد شد.

   دکتر يزدان ‌مهر ادامه داد: تعداد 15 هزار و 500 نفر دانشجو متقاضي براي وام ويژه دکتري در سامانه صندوق ثبت نام کردند که همانطور قول داده بوديم به محض تاييد و ارسال ليست دانشجويان توسط معاون دانشجويي دانشگاه در اسرع وقت پرداخت شروع شد و تاکنون مبلغ 18 ميليارد و 500 ميليون تومان به حدود 10 هزار دانشجوي متقاضي توسط صندوق و بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها