شرکت 170 دانشجو در نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
شرکت 170 دانشجو در نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي در دانشگاه ايلام

نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي با اجراي برنامه هاي متنوع علمي و فوق برنامه با حضور 170 دانشجو و با مساعدت و همکاري ويژه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه در حال اجراست.

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، آقاي محمود عليپور رئيس ناحيه بسيج دانشجويي استان و مسئول برگزاري نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي درباره اهداف برگزاري اين طرح، بيان داشت: طرح ولايت، دوره ‌اي انديشه‌اي است که توسط آيت‌الله مصباح يزدي و شاگردان وي در موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) طراحي و اجرا شده، که در اين طرح جوانان بسيجي با مباني انديشه اسلامي آشنا شده و نسبت به رويارويي با شبهات عقيدتي و سياسي خود را ايمن مي‌سازند. از اهداف دوره‌هاي طرح ولايت، معرفي و ترويج فرهنگ ناب اسلامي، معارف قرآن کريم و اهل بيت (عليهم‌السلام)، آشنايي با مباني انديشه اسلامي و مباحث مرتبط مي ‌باشد.

    آقاي عليپور درباره روند برگزاري نهمين دوره اين طرح در استان ايلام و دانشگاه ايلام گفت: نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي در استان ايلام با حضور 170 دانشجو شامل: 110 دانشجوي خواهر و 60 دانشجوي برادر، به مدت 10 شبانه روز از تاريخ 96/5/5 لغايت 5/10/ 96 در دانشگاه ايلام  در حال برگزاري است.

    مسئول برگزاري نهمين دوره طرح ولايت بسيج دانشجويي درباره محتواي برنامه هاي اجرا شده در اين طرح اظهار داشت: در اين طرح برنامه هايي شاد و متنوع از مباحث فرهنگي، معرفتي، تربيتي، بصيرتي، مهارتي و تشکيلاتي توسط 20 تن از اساتيد کشوري و استاني تدريس خواهد شد و بعد از اتمام مطالب، دانشجويان در آزمون مربوطه شرکت خواهند کرد و پذيرفته شدگان به مراحل بعدي طرح که در سالهاي آتي برگزار خواهد شد، راه پيدا خواهند کرد.

   آقاي عليپور درباره برنامه هاي فوق برنامه اين طرح گفت: در اين طرح برنامه هاي فوق برنامه ورزشي، تفريحي و معنوي جايگاه ويژه اي دارد و در اين دوره 4 کارگاه آموزشي، مسابقات مختلف ورزشي (شنا، فوتبال و واليبال) و دو اردوي تفريحي و زيارتي برگزار مي شود.

    آقاي عليپور در زمينه ميزباني دانشگاه ايلام اظهار کرد: با همکاري و مساعدت ويژه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و معاونين محترم ايشان، بخش عمده اي  از امکانات برگزاري اين طرح شامل سالن آمفي تئاتر، خوابگاه، سلف سرويس، سالن ورزشي و ... در اختيار طرح قرار گرفته که لازم مي دانم به صورت ويژه از مساعدت و همکاري آقاي دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و ديگر همکاران ايشان کمال قدرداني را داشته باشم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها