برگزاری اردوی یک روزه راهیان نور روسای دانشگاه های استان و فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)

خانه خبرها
برگزاري اردوي يک روزه راهيان نور روساي دانشگاه هاي استان و فرمانده سپاه اميرالمومنين(ع)

اردوي يک روزه راهيان نور روساي دانشگاه هاي استان و فرمانده سپاه اميرالمومنين، به مناطق جنگي ميمک و سومار برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، اردوي يک روزه راهيان نور روساي دانشگاه هاي استان و فرمانده سپاه اميرالمومنين، به منطقه عملياتي ميمک و سومار در تاريخ  96/12/10 برگزار گرديد.

 در اين اردو که به ميزباني سپاه اميرالمومنين استان ايلام برگزار گرديد، فرماندهان يگان هاي مستقر و راويان دوران دفاع مقدس، گزارش لازم را در خصوص منطقه و عمليات هاي صورت گرفته  در آن ارائه نمودند. همچنين جلسه قرارگاه شهيد علم الهدي، به رياست  دکتر علي اکبري رئيس قرارگاه و رئيس دانشگاه ايلام تشکيل گرديد و روساي دانشگاه هاي علمي کاربردي، پيام نور، فرهنگيان، آموزشکده فني، آزاد اسلامي و موسسات آموزش عالي باختر و سفير دانش، گزارشي از روند ثبت نام دانشجويان براي اردوهاي راهيان نور و برنامه ريزي و تمهيدات صورت گرفته در اين زمينه ارائه نمودند.

   در اين جلسه دکتر علي اکبري، رئيس دانشگاه، ضمن قدرداني از ميزباني سپاه اميرالمومنين استان، بر اهتمام جدي جهت برگزاري مناسب اردوهاي راهيان نور با حفظ امنيت و سلامت تأکيد نمودند.

لازم به ذکر است، اعضاء شرکت کننده، پيش از اعزام به اردو، با حضور در مزار شهداي گمنام دانشگاه ايلام، با شهدا و آرمان هاي نظام، تجديد ميثاق کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها