مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه: پذیرش 180 مقاله در دومین همایش بین المللی گرد و غبار

خانه خبرها

در مجموع 250 مقاله توسط دبيرخانه دومين همايش بين‌ المللي گرد و غبار دريافت شد، که از اين تعداد  180 مقاله پذيرش شد.

 به گزارش روابط عمومي دانشگاه،  دکتر مسعود بازگير، مدير امور پژوهش و فناوري دانشگاه،  در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار کرد: 250  مقاله علمي و پژوهشي از داخل و خارج ايران، توسط دبيرخانه همايش دريافت و   180 مقاله پذيرش شد، که 50 مقاله به صورت سخنراني و بقيه به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

   وي گفت: اجلاس ويژه  اين همايش «هم‌انديشي کارشناسان بخش‌هاي علمي، مهندسي و اجرايي براي توسعه طرح‌هاي مقابله با گردو غبار در ايران»  خواهد بود و ويژگي اين همايش اين است، که افراد بخش ‌هاي اجرايي کشور در اين همايش راهکارهاي وزارت جهاد کشاورزي تاکنون به چالش کشيده خواهد شد.

   مدير امور پژوهش و فناوري دانشگاه، افزود:  تعداد نويسندگان در اين همايش 136 نفر خواهد بود و صاحب‌ نظراني از کشورهاي آفريقاي جنوبي، پاکستان، چين، ايتاليا و  اسپانيا و آمريکا در اين همايش حضور خواهند داشت.

   دکتر بازگير با بيان اينکه متخصصاني از همه نقاط کشور در اين همايش شرکت خواهند کرد، تصريح کرد: تعداد شرکت ‌کنندگان از دانشگاه ايلام 62 نفر شامل 39 نفر دانشجو و 23 نفر عضو هيأت علمي خواهد بود.

   دبير اجرايي دومين همايش بين‌ المللي گرد و غبار، اظهار کرد: گستردگي اين همايش در سطح بين‌المللي نشانه ‌ي احساس مسئوليت دانشگاه ايلام  در قبال مسائل جامعه است و اميدواريم با برگزاري اين همايش کشورهاي مجاور ايران و درگير با موضوع، هم  بيشتر نسبت به موضوع حساس شوند و به ايران براي حل اين مشکل بيشتر کمک کنند.

   وي از حضور معاونان تعدادي از وزارت‌خانه‌ها از جمله وزارت علوم، تحقيقات و فناوري خبر داد و تصريح کرد: در اين همايش جايگاه ويژه‌اي براي فعاليت‌هاي اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها