معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: اصلح کسی است که وفاداری او به نظام و ولایت، در گفتار و رفتار و اندیشه اش متجلی باشد

خانه خبرها
معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري: اصلح کسي است که وفاداري او به نظام و ولايت، در گفتار و رفتار و انديشه اش متجلي باشد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد باقر هاشمي معاون نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاههاي استان ايلام در گفتگو با خبرنگار ايلام رصد، گفت: با توجه به شکست دشمنان نظام اسلامي در عرصه هاي نظامي، فرهنگي ، اقتصادي، تحريم، جنگ هاي نيابتي، نظم نوين جهاني، مسئله فلسطين و تضعيف محور مقاومت، تمام توان خود را بسيج کرده اند که از راه نفوذ در حوزه هاي فرهنگي و سياسي، امنيتي و اقتصادي،اعتقادي و باورهاي ديني، تصميم گيري و تصميم سازي به خواسته هاي نامشروع خود نزديک شود.

 

حضور حداکثري يعني زير پاگذاشتن سياستهاي خصمانه استکبار جهاني و توطئه گران بين المللي و فتنه گران داخلي است

وي افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي در رأس آنها آمريکاي جنايت کار و شبکه هاي صهيونيسم در صددند از راه ترديد آفريني و شبهه پراکني در مسئله انتخابات، زير سؤال بردن ارکان نظام، تخريب چهره هاي خدوم، انقلابي، شجاع، بصير و مؤثر نظام، بخشي از شکست هاي خود را جبران يا حداقل مانع پيروزي هاي نظام در عرصه هاي داخلي و منطقه جهاني شوند.

معاون نهاد دانشگاه ايلام گفت: مهمترين مسئله امروز جامعه ما انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، حضور آگاهانه، هوشمندانه، به هنگام و حداکثري ملت حماسه ساز ايران است که با وحدت و همدلي و بصيرت و آگاهي يک بار ديگر شگفتي ساز خواهد شد .

حجت الاسلام هاشمي با اشاره به حضور حداکثري و تأکيدات مقام معظم رهبري در اين خصوص بيان داشت:حضور حداکثري يعني زير پاگذاشتن سياستهاي خصمانه استکبار جهاني و توطئه گران بين المللي و فتنه گران داخلي است.

 

اصلح کسي است که وفاداري به اسلام، جمهوري اسلامي، قانون اساسي و التزام عملي به ولايت مطلقه فقيه در رفتار و گفتار و مواضع و انديشه او متجلي باشد

 

وي تأکيد کرد: در انتخابات چند مسئله حائز اهميت است يکي توجه به جايگاه رفيع مجلس شوراي اسلامي که عصاره فضائل است و به تعبير امام عظيم الشأن در رأس امور است واينکه همه انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان بايد از اصل شصت و دوم تا اصل نود و نهم را عمل کنند.

معاون نهاد رهبري در دانشگاه ايلام با اشاره به مسئله قانون گذاري، حق تحقيق و تفحص در تمام امور کشور، تصويب عهد نامه ها، مقاوله نامه ها، قراردادها و موافقت نامه هاي بين المللي بخصوص در شرايط کنوني و پسابرجام، حق اظهار نظر در همه مسائل داخلي و خارجي کشور، رآي اعتماد به دولت ، حق نظارت و... همه ايجاب مي کند نهايت دقت در انتخاب فرد اصلح انجام پذيرد.

وي افزود:  از ميان کانديدها بايد اصلح را شناسايي و انتخاب نمود و اصلح کسي است که وفاداري به اسلام، جمهوري اسلامي، قانون اساسي و التزام عملي به ولايت مطلقه فقيه در رفتار و گفتار و مواضع و انديشه او متجلي باشد.

حجت الاسلام هاشمي، برخورداري از شعور و استقلال سياسي، تعهد و تخصص تجربه و تفکر صحيح و تقواي سياسي و اقتصادي بلکه همه جانبه از شرايط کانديداي اصلح عنوان کرد و اظهارداشت:  فردي اصلح است که شجاعت، امانتداري، حسن سابقه، ساده زيستي حامي و خدمتگزار مستضعفين بودن صداقت و راستي و برخورداري از سعه صدر و عدم اعتماد به دشمن هويت اصلي او باشد.

 

نتايج انتخابات اصلح حرکت بسوي پياده شدن اسلام حقيقي و دفاع از اصول انقلابي، مصون ماندن کشور ار انحرافات است

 

وي نتايج انتخابات اصلح را حرکت بسوي پياده شدن اسلام حقيقي و دفاع از اصول انقلابي، آسيب ناپذير شدن کشور، آينده روشن، مصون ماندن از انحراف، حل مشکلات کشور، عدم ورود نمايندگان خوشبين غرب دانست، و گفت: انتخاب اصلح يعني جوشش بصيرت و آگاهي وحدت و همدلي، ايمان و خداباوري، عزت و ولايت مداري و راي به همه خوبيها و آموزه هاي ديني و ارزشهاي الهي و استمرار جمهوري اسلامي مي باشد.

معاون نهاد رهبري دانشگاه ايلام، اضافه کرد:  پيامبر اسلام عدم راي به اصلح را خيانت به خدا و پيامبر مسلمين مي داند، و در جاي ديگر مي فرمايد هر انساني که شخصي را انتخاب کند درحاليکه مي داند شخص بهتر لايقتر و فاضلتري در آن جمع است به يقين با خدا و رسولش و تمام مسلمين نيرنگ کرده است.

 وي با اشاره به سخن امام عظيم الشان که انتخابات يک امتحان الهي است که گروه گرايان را از ضوابط گرايان ممتاز مي کند و مومنين و متعهدين را از مدعيان جدا مي کند، خاطر نشان کرد: راي به افراد اصلح خبرگان راي به اسلام و قرآن و استمرار ولايت است و راي به نمايندگان مجلس راي به عزت، سربلندي، شکوفايي، اقتدار و بيمه شدن انقلاب و کشور در همه عرصه هاست.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها