دبیر شورای تبیین مواضع بسیج حقوقدانان کشور: دشمنان ایران 7 اسفند بار دیگر ناامید خواهند شد

خانه خبرها
دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور: دشمنان ايران 7 اسفند بار ديگر نااميد خواهند شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، مهدي نورايي، دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور و پژوهشگر پژوهشکده شوراي نگهبان در جمع دانشجويان دانشگاه ايلام حضور گسترده در انتخابات موجب انسجام ملي و اتحاد و نااميدي دشمنان مي‌شود وي با تأکيد بر اينکه انشاالله شاهد انتخاباتي پرشور و دشمن‌شکن خواهيم بود، اظهار کرد: بر اساس قانون حکمران اسلامي بايد به دنبال دو کار ويژه هدايت و رفاه مردم باشند.

وي با اشاره به اينکه بايد افراد متخصص حکمران باشند و در غير اين صورت نمي‌توان جامعه را درست هدايت کرد، گفت: در انتخابات و بخصوص مجلس خبرگان رهبري و شوراي نگهبان با عدالت و تقوا صلاحيت‌ها را بررسي مي‌کند که اين نشان از سالم بودن و حساس بودن اين پست و جايگاه است.

نورايي خاطرنشان کرد: انتخابات نماد حاکميت مردم بر سرنوشت خود است و  مردم در انتخابات بايد فرد اصلح و داراي صلاحيت را انتخاب کنند تا شاهد جامعه سالم باشيم. 

نورايي بابيان اينکه نظام ما به مردم حق انتخابات سرنوشت داده چون افراد از کرامت انساني برخوردار هستند، گفت: حضور گسترده در انتخابات موجب انسجام ملي و اتحاد و نااميدي دشمنان مي‌شود.

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور و پژوهشگر پژوهشکده نگهبان شوراي بابيان اينکه حضور پرشور در انتخابات موجب ايجاد امنيت بيشتر براي نظام و سرزمين ما خواهد شد، گفت: هيچ سرمايه‌گذاري بدون امنيت سرمايه‌گذاري نمي‌کند پس اگر به دنبال رونق اقتصادي هستيم بايد در انتخابات شرکت کنيم که موجب اتحاد و امنيت پايدار و بيشتر در جامعه شود.

وي در نظام ايران اسلامي شرکت در انتخابات يک وظيفه و حق است اما در ديگر نظام‌هاي حقوقي دنيا منت سر مردم مي‌گذارند که حق رأي به آن‌ها داده شده است، افزود: در نظام ما از پايين‌ترين افراد جامعه تا بالاترين افراد جامعه در هر پست و مقام و جايگاهي که باشند حق شرکت در انتخابات دارند.

نورايي خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن براي نااميد کردن جوانان اين سرزمين است لذا بايد مراقب و هوشيار باشيم و در داخل کشور هم کساني هستند که آب در آسياب دشمن مي‌ريزند و جوان را نسبت به آينده نااميد مي‌کنند. 

دبير شوراي تبيين مواضع بسيج حقوقدانان کشور و پژوهشگر پژوهشکده شوراي نگهبان با تأکيد بر اينکه امروز انقلاب اسلامي حتي در داخل کشورهاي اروپايي رخنه کرده است و جوانان انقلابي در تلاش براي گسترش انقلاب اسلامي در جهان هستند، تصريح کرد: ان‌شاءالله در روز هفتم اسفندماه امسال با شرکت پرشور در انتخابات با ديگر اقتدار نظام اسلامي ايران و اتحاد و انسجام ملي را به رخ جهان و دشمنان مي‌کشيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها