نشست انتخاباتی مجلس دهم در دانشگاه / شب دوم

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، با استقبال پرشور دانشجويان در برنامه‌اي که با همت تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه برگزار شد  آقايان طهماسبي، قنبري،منصوري،وليزاده ولطفي نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي درشب دوم اين نشست شرکت نمودند.

رئيس دانشگاه ايلام: تشکل‌هاي غيرهمسو قدرت دانشگاه هستند

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکترمحمدعلي اکبري، رئيس دانشگاه ايلام، در برنامه گفتگوي نامزد‌هاي انتخاباتي اظهار داشت: در دانشگاه ايلام به عنوان نماد علم استان، تصميم برآن شد که شرايطي را جهت انتخاب اصلح جامعه دانشگاهي فراهم کنيم، و چون دانشگاه نمي تواند بطور مستقيم وارد عمل شود مسئوليت برنامه را دو تشکل شايسته دانشگاه عهده دار شدند.

دکترعلي‌اکبري با بيان روند پيشبرد برنامه کانديداها در طي اين دو شب، اضافه کرد: بعداز تأييد صلاحيت ها و اطلاعات دريافتي از فرمانداري ها و شوراي نگهبان، با ستادهاي همه کانديداها تماس گرفته شد و از انها براي حضور در اين برنامه دعوت به عمل آمد.

رئيس دانشگاه ايلام، با بيان اينکه 11 نفر از کانديداها براي حضور در اين برنامه اعلام آمادگي کردند، افزود: در شوراي فرهنگي دانشگاه تصميم گرفته شد به رغم اينکه مديرانش ممکن است تفکر سياسي هم داشته باشند اما مرداني بي طرفي هستند.

وي با اشاره به کليپ هايي که توسط تشکل ها در سالن به نمايش گذاشته شد، گفت: تشکل مجمع پيروان خط امام، با گرايش فکري اصلاح طلبي و تشکل جامعه اسلامي با تفکر اصول گرايي کليپ هايي متمايل با تفکرات خود پخش کردند، که دانشگاه به هر دوي اين تفکر احترام گذشته؛ آنها را پذيرفته است.

دکترعلي‌اکبري با بيان اينکه دانشگاه وجود اين دو تفکر را قدرت خود مي داند، تأکيد کرد: اين دو تشکل مدامي که در ظرف قانون عمل مي کنند هيچ منعي براي فعاليت آنان در دانشگاه وجود ندارد.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه در اين دو برنامه سعي شد تمام شرايط براي همه کانديداها بطور يکسان رعايت شود، اظهار داشت: اميد است روزي را شاهد باشيم که جامعه سعه صدر و تحمل را به درجه اي برساند که آن فرمايش رهبري که اصلاح طلب و اصول گرا دو بال انقلاب هستند محقق شود.

وي در پايان خطاب به دانشجويان گفت: از اينکه ثابت کرديد دانشجو مي تواند با ادب و احترام ديدگاه و نظرات خود را منتشر کند سپاسگذارم.

شايان ذکر است تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه از تمام نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي دعوت نمودند تا در نشست‌هاي انتخاباتي دانشگاه شرکت نمايندکه 11نفراعلام آمادگي کرده بودند وبه قيد قر‌عه 5 نفر از آنان درجلسه دوم، برنامه‌هاي خود را براي دانشجويان تشريح و به سوالات اين عزيزان پاسخ دادند.

اين برنامه در شرايطي آغاز شد که ظرفيت سالن آيت اله حيدري دانشگاه تکميل شده بود و با برنامه ريزي بعمل آمده توسط مسئولين برگزاري از ورود تعداد زيادي از هواداران نامزدهاي انتخاباتي به دليل تکميل ظرفيت سالن جلوگيري شد که با توجه به توضيحات برگزار کنندگان در کمال آرامش محل را ترک کردند  .

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها