بایدجایگاه برگزیده دانشگاه ایلام در بخش راهیان نور حفظ و تقویت شود

خانه خبرها
بايدجايگاه برگزيده دانشگاه ايلام در بخش راهيان نور حفظ و تقويت شود

 

دکترعلي اکبري گفت: بايد با مهيا کردن امکانات استان در بخش راهيان نور، و ساماندهي و بهسازي يادمان ها در رونق اين امر فرهنگي در استان و کشور تلاش کنيم.

به گزارش ايلام رصد، "دکترمحمد علي اکبري" رئيس دانشگاه ايلام و قرارگاه راهيان نور دانشجويي ضمن تأکيد بر همکاري و هم افزايي همه دانشگاه هاي استان در بحث راهيان نور دانشجويي اظهار داشت: دانشگاه ايلام سال گذشته توانست با مشارکت خوب و همکاري دلسوزانه عزيزان مقام برگزيده کشور را در اعزام راهيان نور دانشجويي کسب کند.

علي اکبري با بيان اينکه بايد اين جايگاه تقويت و حفظ شود، تصريح کرد: بايد با مهيا کردن امکانات استان در بخش راهيان نور، و ساماندهي و بهسازي يادمان ها در رونق اين امر فرهنگي در استان و کشور تلاش کنيم.

رئيس قرارگاه راهيان نور دانشجويي در ادامه گفت: يادمان ها و مناطق عملياتي استان، بايد با رسيدگي بيشتر از نظر تأسيساتي و زيرساختي مهياي برگزاري اردوهاي کشوري شود.

وي لزوم پاي کار آمدن مسئولين ارشد استان، در اين بخش را ضروري دانست و گفت: اهتمام به بخش راهيان نور و يادمان هاي استاني با توجه به فراهم شدن ارتباطات بين المللي از طريق استان، بسيار مي تواند در جذب توريسم و گردشگر خارجي مؤثر باشد.

رئيس دانشگاه ايلام، با بيان اينکه بايد با داشتن چشم اندازي بلند مدت به اين مقوله بيانديشيم، اضافه کرد: مناطقي از استان که قابليت يادمان دارد مورد توجه قرارداده و از هر ايده و فکري براي برجسته کردن ايثارگري ها و جان فشاني هاي مردم استان در دوران دفاع مقدس بهره گرفته شود.

دکتر علي اکبري گفت: دانشگاه ايلام با همکاري ديگر دانشگاه هاي استان، از هيچگونه تلاش و مجاهدتي در راستاي برگزاري مناسب و قابل قبول اين اردوها دريغ نخواهد کرد

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها