شرایط انتخاب دانشجوی نمونه سال 95-94 در بیست و چهارمین جشنواره دانشجویی

خانه خبرها
 شرايط انتخاب دانشجوي نمونه سال 95-94 در بيست و چهارمين جشنواره دانشجويي

دکتر آرش فاضلي، مدير کل امور دانشجويي دانشگاه ايلام در گفتگويي با خبرنگار روابط عمومي، شرايط و نحوه انتخاب دانشجوي نمونه را در بيست و چهارمين جشنواره دانشجويي تشريح نمود.

دکتر فاضلي با بيان اينکه  وزارت علوم تحقيقات و فناوري هر ساله جهت تشويق و پايبندي دانشجويان به ارزش هاي اخلاقي و اسلامي اقدام به معرفي دانشجويان نمونه مي نمايد افزود دانشجويان علاوه بر آموزش و پژوهش در زمينه هاي فرهنگي، شادابي اجتماعي ، وزرشي و نوآوري بايدازاين شرايط برخوردار باشند. لذا از دانشجويان واجد شرايط تقاضا مي شود حداکثر تا تاريخ 2/11/94 با مراجعه به سايت www.nemooneh.saorg.ir  ضمن مطالعه دقيق آيين نامه ثبت نام نمايند.

مدير دانشجويي افزود:دانشجويان مقاطع تحصيلي مختلف  کارشناسي  با حداقل معدل 16 با بيش از 4 نيم سال تحصيل، کارشناسي ارشد  با حداقل معدل 17 و دو نيم سال تحصيل و دکتري تخصصي با حداقل معدل 17 پس از آزمون جامع مي توانند در اين جشنواره شرکت نموده که جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به آيين نامه انتخاب دانشجوي نمونه سال 94 مراجعه نمايند.

وي همچنين افزود: دانشجويان متقاضي بايستي ضمن ثبت نام در سامانه مذکور تمام مستندات آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و ورزشي خود را حداکثر تا دوم بهمن ماه 94  به روساي دانشکده هاي خود تحويل نمايند تا مدارک ارسال شده، توسط کميته هاي علمي ،آموزشي، پژوهشي و فرهنگي بررسي و در اوايل اسفند ماه نفرات برتر دانشگاه معرفي شده و برگزيدگان دانشگاه به دبيرخانه مرکزي جشنواره در سازمان امور دانشجويان معرفي شوند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها