ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب با تحلیل کارشناسانه و بدور از تعصب در محیط دانشگاه

خانه خبرها
ضرورت تبيين دستاوردهاي انقلاب با تحليل کارشناسانه و بدور از تعصب در محيط دانشگاه

به گزارش خبرنگار روابط عمومي حجت الاسلام "سيد محمد باقر هاشمي"، معاون نهاد رهبري در دانشگاه ايلام در جلسه ستاد دهه فجر با تشريح برنامه هاي دانشگاه ايلام در ايام الله دهه فجر امسال گفت: با توجه به مقارن شدن ايام الله دهه فجر با زمان فرجه دانشجويان و عدم حضور آنان در مراکز آموزش عالي، تقويم دانشگاهي دهه فجر در مدت زمان بعد از 20 بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينکه برنامه هاي دهه فجر دانشگاه در سه سطح دانشجويي، اساتيد، و کارکنان برنامه ريزي مي شود، اظهار داشتدر دانشگاه ايلام علاوه بر فضا سازي خاص اين ايام که توسط کميته تزئينات انجام مي شود، هماهنگي هاي لازم جهت برگزاري نشست هاي پرسش و پاسخ، و تحليل مسائل انقلاب و محفل انس با قرآن، و مسابقات ورزشي و غيره نيز در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام هاشمي با اشاره به محيط خاص و ويژه دانشگاه، اضافه کرد: در برگزاري برنامه هاي دانشگاهي ايام دهه فجر ضرورت داشتن نگاه خاص دانشگاهي و اهتمام ويزه به استفاده از تحليل گران و متخصصان حوزه انقلاب بسيار اثر بخش خواهد بود.

معاون نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام، افزود: در برگزاري نشست هاي پرسش و پاسخ بايد به دور از تعصب و با تحليل دقيق و کارشناسانه به بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي قشر دانشگاهي پرداخته شود.

اين مسئول با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي در آن برهه از زمان تصريح کرد: امام خميني(ره) با قد علم کردن در مقابل ابرقدرت هاي آن روز عالم، به همه ثابت کرد که مي توان به همه نظام هاي دو قطبي و ظالمانه دنيا پشت کرد.

حجت الاسلام هاشمي گفت: امام با پشتيباني مردم تمام سياست هاي ظالمانه دنيا را در جاي جاي عالم خنثي کرد و آنان را با شکست مواجه ساخت و ايران را به مأمني براي کساني تبديل کرد که مي خواستند درست حرکت کرده و از زير بار ظلم استکبار رها شوند.

وي با بيان نقش دانشگاه در رهبري و هدايت جامعه اظهار داشت: آنچه که در آينده ضمام مديريت و سياست گذاري در کشور را بر عهده خواهد گرفت از دل دانشگاه و نخبگان دانشگاهي بيرون خواهند آمد و آنان هستند که مي توانند جامعه را در مسير درست نظام قرار داده يا خدايي نکرده به انحراف از آرمان هاي انقلاب بکشانند، لذا توجيه، تحليل و تبيين مسائل انقلاب در محيط دانشگاه بسيار حائز اهميت است.

شايان ذکر است اين جلسه در سازمان بسيج استان برگزار شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها