با حکم وزیر محترم علوم، عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری استان منصوب شد

خانه خبرها
با حکم وزير محترم علوم، عضو هيأت علمي دانشگاه ايلام به عنوان سرپرست پارک علم و فناوري استان منصوب شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر محمد فرهادي وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري در حکمي دکتر کامران طاهرپور، عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي دانشگاه ايلام را به عنوان سرپرت پارک علم و فناوري استان منصوب نمود.

در حكم دكتر فرهادي خطاب به دكتر طاهر پور آمده است :

 انتظار مي رود با توكل به خداوند سبحان ، ماموريت و وظايف سرپرستي پارك علم و فناوري ايلام را بر پايه قوانين ، سياست ها و در چارچوب برنامه ها و جايگاه تشكيلاتي مصوب به انجام رسانيد .

بايسته است با پيروي از آموزه هاي اسلامي ، مباني علمي و راهبردي دولت تدبير و اميد و جلب همكاري همه مديران ، اعضاي هيئت علمي و كاركنان گرامي ، نقشي شايسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوري و نقش آفريني آن در اقتصاد دانش بنيان و تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي ايفا نماييد

همچنين وزير محترم علوم در نامه جداگانه اي ازخدمات دکتر سجادي فر، سرپرست سابق پارک علم و فناوري ايلام در دوران تصدي اين مسئوليت قدرداني كرد.

دکتر طاهرپور داراي مدرک دکتري علوم دامي از دانشگاه تهران بوده و به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم دامي در سال هاي 1390و 1392 برگزيده و همچنين استاديار اين گروه آموزشي است. بيش از 80 مقاله علمي وي در مجلات isi، علمي پژوهشي و همايش هاي ملي و بين المللي به چاپ رسيده، دکتر طاهرپور عضو انجمن علوم دامي ايران بوده و پيش از اين 2 دوره مدير گروه علوم دامي دانشکده کشاورزي، مدير دانشجويي و سرپرست آزمايشگاه مركزي دانشگاه ايلام بوده است.

روابط عمومي دانشگاه ايلام براي ايشان آرزوي موفقيت مي نمايد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها