مسابقات فوتسال دانشجویان منطقه 8 در ایلام آغاز شد

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، آيين افتتاحيه مسابقات فوتسال دانشجويان پسردانشگاه هاي منطقه هشت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري امروز ساعت 10 صبح در سالن شهداي دانشگاه ايلام با حضور حجت الاسلام والمسلمين هاشمي معاون محترم نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، آقاي دکتر کرمشاهي معاون محترم دانشجويي، آقاي دکتر رضازاده مدير حوزه رياست ، خانم دکتر صالحي پور مدير تربيت بدني، رؤساي دانشکده ها و جمعي از اساتيد و دانشجويان برگزار شد.

آقاي دکتر کرمشاهي، درابتداي اين مراسم با خير مقدم به حضور ورزشکاران، مربيان، سرپرستان و تمام ميهمانان عزيز در سخناني اظهار داشت: ورزش زماني مي تواند کارايي داشته باشد که  عقل و  جسم را موازي با هم تقويت کند. و شما دانشجويان عزيز مي توانيد در کنار کسب علم و دانش، ورزش را در اولويت برنامه هاي خود قرار دهيد زيرا انبياء و  اولياء ما هميشه کسب علم، دانش و ورزش را براي همه انسان ها سود مند دانسته اند.

سپس حجت الاسلام هاشمي، معاون نهاد رهبري با تبريک فرا رسيدن آغاز سال نو، اظهار داشت: اميرالمومنين علي ( ع) مي فرمايند: قو علي خدمتک جوارحي و خداوند در قرآن کريم مي فرمايند: اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بنابراين به همه ي ما توصيه شده است که سلامت خود را تا جايي که مي توانيم حفظ کنيم و يکي از راه هاي رسيدن به سلامت، ورزش است.

معاون نهاد رهبري در دانشگاه ايلام گفت: اگر ما عزت، سلامت، نشاط و پويايي را طلب مي کنيم بايد با تحرک و حفظ کرامات انساني که يکي از راه هاي آن تحقق ورزش است، به موفقيت دست يابيم حجت الاسلام هاشمي افزود: تمام آيات و روايات اسلامي مسلمانان را بر لزوم تحرک ، نشاط و سلامتي امر کرده اند و از سستي، کاهلي و تنبلي برحذر داشته اند، لذا بايد سعي کنيم در اين عرصه به باور برسيم. 

شايان ذکر است مراسم قرعه کشي اين مسابقات شب گذشته در سالن فرزانگان دانشگاه ايلام برگزار شد و زمان برگزاري مسابقات فوتسال دانشجويان منطقه 8 در ايلام از 22 تا 27 اسفندماه جاري مي باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها