باحکم رییس دانشگاه ، سرپرست معاونت دانشجویی منصوب گردید

خانه خبرها

دکترعلي اکبري رييس محترم دانشگاه ،طي حکمي دکتر مصطفي نعمتي عضو محترم هيات علمي دانشکده پيرادامپزشکي را به عنوان سرپرست معاونت دانشجويي دانشگاه منصوب نمودند.

به گزارش روابط عمومي ،درحکم دکترعلي اکبري خطاب به دکتر نعمتي آمده است

 با احترام، نظر به مراتب تعهد و شايستگي جنابعالي، به موجب اين حکم با حفظ سمت­‌هاي آموزشي و پژوهشي به عنوان «سرپرست معاونت دانشجويي» دانشگاه منصوب مي­‌شويد. اميد است با توکّل به خداوند سبحان و با همدلي، خردورزي و اعتدال، همّت خويش را در انجام برنامه‌ها و راهبردهاي دانشگاه به کار گيريد و با توجه به سياست‌هاي وزارت متبوع و «جهت‌گيري‌ها و سياست‌هاي کليِ» ابلاغي، در ارتقاء کيفيت خدمات حوزه‌ي دانشجويي بکوشيد و سهمي ارزنده و ماندگار در تحقق رسالت دانشگاه در پيشتازي، قانون مداري، پاسخگويي، مأموريت گرايي، اخلاق مداري، خلاقيت و کارآفريني داشته باشيد.‌

دکتر مصطفي نعمتي پيش از اين رئيس دانشکده پيرادامپزشکي دانشگاه ايلام بوده اند.

 

دکترعلي اکبري رييس محترم دانشگاه، در نامه اي از خدمات ارزشمندتان دکتر عبدالعلي کرمشاهي در دوران تصدّي معاونت دانشجويي تقدير نمود.

درنامه دکترعلي اکبري خطاب به دکتر کرمشاهي آمده است .

    با احترام، نظر به اتمام دوره مسئوليت جنابعالي، بدين­وسيله از خدمات ارزشمندتان در دوران تصدّي معاونت دانشجويي صميمانه سپاسگزاري مي‌نمايم و اميدوارم همواره توان علمي و تجربه گرانقدرتان در مسير رشد و ارتقاء سطح خدمات آموزشي، پژوهشي و اجرايي دانشگاه ايلام قرار گيرد. از خداوند منّان توفيق، سلامتي و کاميابي هر چه بيشتر جنابعالي را در عرض? خدمات علمي به جامعه ارجمند دانشگاهي و ايران اسلامي خواستارم.

دکتر عبدالعلي کرمشاهي عضو  هيأت علمي دانشکده کشاورزي دانشگاه ايلام مي باشد.

شايان ذکر است مراسم توديع و معارفه ايشان امروز با حضور رياست محترم دانشگاه و کارکنان حوزه معاونت دانشجويي برگزار شد،روابط عمومي دانشگاه براي اين عزيزان آرزوي موفقيت مي نمايد .

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها