برگزاری ترم تابستانی دردانشگاه ایلام

خانه خبرها
برگزاري ترم تابستاني دردانشگاه ايلام

به گزارش روابط عمومي، دانشگاه ايلام به منظوررفاه حال دانشجويان گرامي،اقدام به برگزاري ترم تابستاني نموده است.که دانشجويان دانشگاه هاي وابسته به وزرات علوم تحقيقات و فناوري و وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکي کشور مي توانندازآن بهره مندشوند.

مقررات، ضوابط وزمان بندي انتخاب واحد ترم تابستان 1394 دانشگاه ايلام

به شرح ذيل مي باشد

1-ثبت نام ترم تابستان صرفا" به صورت حضوري از تاريخ 94/4/7 لغايت 94/4/16 در محل آموزش دانشکده علوم پايه (آقاي مهدي زاده ) صورت مي گيرد.

2-حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد مي باشد

3- حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذير نيست.

4- در صورت عدم مراجعه،انصراف يا حذف دروس انتخاب شده به هردليلي توسط دانشجو،شهريه واريز شده به هيچ وجه قابل استرداد نيست.

5-اخذ دروس با تداخل کلاس يا تداخل امتحان پايان ترم به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود.

6-کليه کلاسها بصورت حضوري است.

7-طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است

8-دروس 2 واحدي 4 ساعت در هفته ، دروس سه واحدي 6 ساعت درهفته و دروس 4 واحدي 8 ساعت در هفته تشکيل خواهند شد.

9-حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامي است و چنانچه غيبت دانشجو در هردرس از  مجموع جلسات آن درس تجاوز نمايد نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد در صورت ارائه دليل و تشخيص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات درس مورد نظر حذف و در غير اينصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس يا دروس مورد نظر منظور خواهد شد

10-دانشگاه در ترم تابستان تسهيلات لازم براي استفاده از خوابگاه وکتابخانه رافراهم مي نمايد.

11- در صورتي که درس يا دروس از سوي آموزش دانشگاه به علت نرسيدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهريه پرداختي با تاييد مدير ترم تابستاني و پس از طي مراحل اداري توسط امور مالي قابل عودت خواهد بود.

12- دانشجويان ساير دانشگاهها (ميهمان ) ضروري است قبل از ورود به دانشگاه ايلام جهت ثبت نام نسبت به دريافت فرم مهماني که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسي ,شماره نامه ثبتي و تاريخ نامه که به تاييد مديريت آموزش دانشگاه مبدا رسيده است ودر فرم هاي مذکور قيد مي شود ، اقدام  نماييد.

13- در صورت هرگونه مغايرت در واحدهاي اخذ شده توسط دانشجو به معرفي نامه الصاقي عواقب آن بعهده دانشجو است و دانشگاه ايلام هيچ گونه مسئوليتي در خصوص تغيير واحد،تغيير نام درس ،جابجايي،حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص اين مغايرت و يا عودت شهريه ندارد.

14-در صورت هر گونه مغايرتي در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصيلي و حتي نام دانشگاه مبداء عواقب بعدي به عهده دانشجو است  ودانشگاه مسئوليتي نسبت به تصحيح و ارسال مجدد نمرات ندارد.

15-پرداخت شهريه بصورت اينترنتي در روزهاي ثبت نام توسط خود دانشجو انجام مي شود و پس از تاييد پرداخت توسط امور مالي ،انتخاب واحد در امور رايانه دانشگاه انجام مي گردد و دانشجو لازم است جهت اطلاع از ثبت واحدهاي انتخابي مورد نظر، اطمينان حاصل کند.

16-دانشجويان براي اطلاع از محل تشکيل کلاسها براساس گروه بندي انجام شده در برنامه درسي ، هفتگي و امتحاني به آموزش دانشکده علوم پايه مراجعه نمايند.

17- حد نصاب لازم جهت تشکيل کلاس 15 نفر بوده ، اگر تعداد دانشجويان کمتر از حد نصاب بوده و درصورتي که دانشجويان تمايل به پرداخت هزينه تعداد گسري نفرات باشند ، ارايه آن درس بلامانع است.

 

تقويم آموزشي ترم تابستان 94-93

  ثبت نام و انتخاب واحد : 94/4/7لغايت 94/4/16

  شروع کلاسها : 94/4/20

  پايان کلاسها : 94/5/30

  شروع امتحانات : 94/6/1

  پايان امتحانات : 94/6/5

 

  تاريخ ارسال نمرات به دانشگاههاي مبداء : از تاريخ 94/60/10 به بعد

 

 

 

 

هزينه واحدهاي ترم تابستان

مبلغ به ريال

شهريه ثابت ترم تابستان

900/000

شهريه متغيير دروس عمومي نظري به ازاي هرواحد

150/000

شهريه متغيير دروس عمومي عملي به ازاي هر واحد

220/000

شهريه متغيير دروس پايه نظري به ازاي هر واحد

240/000

شهريه متغيير دروس اختصاصي و اصلي به ازاي هر واحد

280/000

هزينه خوابگاه جهت اسکان به هردانشجوي متقاضي

1/500/000

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها