حکم معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و سرپرست گروه آموزشی مکانیک بیو سیستم

خانه خبرها
حکم معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي و سرپرست گروه آموزشي مکانيک بيو سيستم

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، طي احکامي جداگانه از سوي دکتر محمد علي اکبري رييس محترم دانشگاه،  دکتر  علي دانشفر، عضو هيأت علمي دانشکده علوم پايه به مدت دو سال به عنوان معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي و دکتر بهرام قمري عضو هيأت علمي دانشکده کشاورزي نيز به مدت دو سـال به عنوان سرپرست گروه آموزشي مکانيک بيو سيستم منصوب شدند.

روابط عمومي دانشگاه براي اين عزيزان آرزوي موفقيت مي نمايد.

متن حکم دکتر علي اکبري رييس محترم دانشگاه،  به دکتر دانشفر به اين شرح است.

برادر گرامي جناب آقاي دکتر  علي دانشفر

عضو محترم هيأت علمي دانشکده علوم پايه

 با احترام، پيرو حکم شماره 36584/1-ص مورخ 26/05/1393 و با نظر به مراتب تعهد و شايستگي جنابعالي، به موجب اين حکم با حفظ سمت­‌هاي آموزشي و پژوهشي به مدت دو سال از تاريخ مذکور به عنوان «معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي» منصوب مي­‌شويداميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي و اخلاق حرفه‌اي و همفکري با همکاران محترم در ارتقاء سطح کيفي خدمات حوزه‌ي آموزشي و تحصيلات تکميلي بکوشيد و  با توجه به «جهت‌گيري‌ها و اهداف کلّيِِ» ابلاغي، همّت خويش را در تحقق رسالت دانشگاه در پيشتازي، قانون‌مداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق‌گرايي، خلاقيت و کارآفريني به کار گيريد. از درگاه ايزد منّان توفيق روزافزونتان را در انجام وظايف محوله خواستارم.

در حکم دکتر علي اکبري رييس محترم دانشگاه، به دکتر قمري آمده است.

برادر گرامي جناب آقاي دکتر بهرام قمري

عضو محترم هيأت علمي دانشکده کشاورزي

  با احترام، نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم با حفظ مسئوليت­‌هاي آموزشي و پژوهشي به عنوان «سرپرست گروه آموزشي مکانيک بيو سيستم» منصوب مي­‌شويداميد است با توکّل به خداوند متعال و توجه به اصول مديريت علمي و اخلاق حرفه‌اي و همفکري با همکاران محترم در ارتقاء سطح کيفي خدمات گروه کامياب باشيد و  با توجه به «جهت‌گيري‌ها و اهداف کلّيِِ» ابلاغي، همّت خويش را در تحقق رسالت دانشگاه در پيشتازي، قانون‌مداري، پاسخگويي، مأموريت‌گرايي، اخلاق‌گرايي، خلاقيت و کارآفريني بکار گيريد. از درگاه ايزد منّان توفيق روزافزونتان را در انجام وظايف محوله خواستارم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها