همایش ملی گفتمان اعتدال فردا چهارشنبه در دانشگاه ایلام برگزار می شود

خانه خبرها
همايش ملي گفتمان اعتدال فردا چهارشنبه در دانشگاه ايلام برگزار مي شود

به گزارش روابط عمومي، اولين  همايش ملي گفتمان اعتدال با هدف تبيين و ترويج اعتدال به‌ عنوان يک گفتمان سازنده در مسير بسط زمينه‌هاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي توسعه پايدار، از فردا فعاليت خود را در دانشگاه ايلام آغاز مي کند.

اين همايش در پنج محور اعتدال و نظام سياسي، مباني مفهومي و فلسفي اعتدال، اعتدال و نظام فرهنگي، اعتدال و نظام اجتماعي و اعتدال و نظام اقتصادي برگزار خواهد شد.

گفتمان اعتدال، اعتدال و مردم‌سالاري ديني، اعتدال و وحدت اسلامي، اعتدال، تحزب و آزادي سياسي، اعتدال و حوزه عمومي، اعتدال، قوميت‌ها و وحدت ملي، اعتدال و دين‌داري، اعتدال و اخلاق، اعتدال و آموزش، اعتدال و فرهنگ نقد، اعتدال و رسانه، اعتدال و اقتصاد مقاومتي، اعتدال و نظام توزيع و مصرف، اعتدال و توسعه پايدار، اعتدال و استقلال اقتصادي و اعتدال و رويکردهاي اقتصادي را مي توان از جمله موضوعات اين همايش عنوان کرد.

اعتدال، همدلي و هم‌زباني، اعتدال و سرمايه اجتماعي، اعتدال و قانون‌پذيري، اعتدال و امنيت اجتماعي، اعتدال و شايسته‌سالاري، اعتدال، زنان و خانواده، اعتدال و فرهنگ شهروندي، اعتدال و سبک زندگي، اعتدال و کيفيت زندگي، اعتدال و بهداشت رواني، مفهوم شناسي اعتدال، مباني معرفت‌شناختي اعتدال، اعتدال در قرآن، کلام و سيره معصومين (ع)، اعتدال در کلام و سيره امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري، مفهوم اعتدال در متون تاريخي و ادبي، اعتدال و ايدئولوژي، مباني روش‌شناسي و ابزارسازي اعتدال و نسبت اعتدال و گفتمان و نظام گفتماني را از ديگر موضوعاتي است که علاقه‌مندان درباره‌ي آن‌ها مقاله ارائه داده‌اند.

شايان ذکر است مراسم افتتاحيه اين همايش فردا چهارشنبه 25 آذر ماه  ساعت 9 صبح در سالن آيت الله حيدري دانشگاه ايلام برگزار خواهد شد ، برگزاري کارگاه‌هاي مختلف با حضور صاحب‌نظران کشوري از ديگر بخش هاي اين همايش است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها