بازدید آقای دکترحمیدرضا طیبی از دانشگاه ایلام

خانه خبرها

به گزارش روابط عمومي، آقاي دکترمحمد علي‌اکبري، رياست محترم دانشگاه  در جريان بازديد آقاي دکترحميدرضا طيبي  از دانشگاه ايلام، بيان داشت: همکاري جهاددانشگاهي واحد استان ايلام با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان شايسته‌ي تقدير است و اين همکاري و همدلي منشاء فعاليت مشترک سازنده و تاثيرگذاري بوده است.

وي با بيان اينکه استان ايلام از نظر جمعيت دانشجويي به کل جمعيت استان داراي شرايط ويژه اي است و جزء استان‌هاي اول کشور در اين زمينه هستيم، ادامه داد: مراکز علمي کاربردي استان در اين زمينه توانسته‌اند اعتماد بسياري از متقاضيان تحصيل در مقاطع عالي را کسب کرده اما مديران مراکز بايد در جهت تربيت کارآفرين آچار به دست تلاش بيشتري کنند.

رياست  دانشگاه ايلام نگاه مديريت استان به دانشگاه و نقش‌آفريني اعضاي هيئت علمي در بررسي و ارائه راه‌حل براي مسائل استان بسيار مثبت ارزيابي کرد وافزود: اميدواريم جهاددانشگاهي و مراکز آموزش عالي استان از اين فرصت به بهترين نحو ممکن استفاده کنند و حضور جهاددانشگاهي در جلسه‌هاي شوراي فرهنگي دانشگاه را در برنامه‌ريزي هدفمند فرهنگي و اجراي تاثيرگذاراين برنامه‌ها موثر دانست و از  حضور خبرگزاري ايسنا در دانشگاه قدرداني کرد.

آقاي دکتر علي‌اکبري ضمن تقدير از برنامه‌ي مناظرات دانشجويي اين برنامه‌ها را با همراهي کرسي‌هاي آزادانديشي گامي مثبت براي نهادينه کردن فرهنگ انتقاد دانست و ابراز اميدواري کرد با همکاري نيرو‌هاي خوش‌فکر و پر‌کار جهاددانشگاهي شاهد اعتلاي آموزش عالي در استان باشيم.

وي رمز موفقيت جهاددانشگاهي را تفکر جهادي عنوان کرد و گفت: اين روحيه و تفکر در همکاران جهادگر دانشگاهي در ايلام به وضوح قابل مشاهده است و عملکرد آنان بازتاب اين ويژگي ارزشمند است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها